Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.
Re: Tarratopic
7.6.2013 12:51
Kuinka kuiva elämä voi olla, jos päivät istuu pippeli pystyssä kerjäämässä tarroja.. Noh, huvinsa kullakin.
7.6.2013 13:28
Ei kai tätä nyt kukaan tee päivittäin, eihän?
7.6.2013 16:00
Ite lähetin sinne alrightille kuoren, laittoivat vaan muutaman hassun tarran.. Mutta eipä se mulle mitään maksanu, postimerkit otin mulle aikasemmin tulleista tarralähetyksistä kun paria merkkiä ei oltu leimattu eikä ollut leimattu vieläkään kun tämä palautuskuori mulle saapui
11.6.2013 15:57
sori huono laatu mut tällänen saalis tänään ;D
11.6.2013 16:16
Mihin osotteeseen allrightille laitoit ku ite en oo sieltä saanu koskaa?
11.6.2013 16:33
Kirjeen laitoin osoitteeseen minkä antoivat sähköpostitse. s-posti on info@allright.eu joka löytyy heidän sivuiltaan. osoitekin löytyy myös sieltä mihinkä lähettää vastauskirje. Pojat eivät aina vastaa mutta lähettää silti tarroja!
11.6.2013 18:08
Mistä osotteesta shellin tarrat? Lähettääköhän ne allrightilta, vaikkei kysyikskään ja lähettäs kirjeen sisäs kirjeen?
11.6.2013 18:36
Lähettää ne jos laitat sinne kirjeen sisään myös pyynnön, että lähettäis tarroja takaspäi.
12.6.2013 9:16
Joo Allrightilla menee tuossa vastaamisessa. Lähetin viime kesänä tarrapyynnön ja vastasivat pari viikkoa sitten.
12.6.2013 11:14
Mullakin tuli kyllä s-posti vähän myöhässä, mut ei voi mitään
Sain muuten ihanimmat tarrat tähän mennessä:
Jotenkin niin hassua ku mustapinkki kirjekuori ja tollaset tarrat ja äiti kahto vähän aikaa että mitä helvettiä poika
Itelle tuli tänään Snackyltä tarroja ja yhdessä luki ''Poliisi on ystävä!'' ei muutakun saksimaan sitä ja kypärään taakse kiinni Joskus jos pysäyttävät nii pitää kysästä että mitä tykkäävät mun tarrasta.
17.6.2013 12:20
Tänään tuli Snackylta tarroja! Toisessa lukee: "Poliisi on ystävä." ja toisessa lukee: "Poliisissa on munaa."
17.6.2013 15:03
Pääsi nauramaan taas tänään, joskus aijemmin lähetin noita viestejä firmoilla ja tänään tuli joku kirje joltain omituiselta firmalta, AkzoNobel.
Iso läjä Erikeepperi ja Schönox tarroja.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.