Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Tarratopic

31.5.2013 23:00

Jep, sinne laitoin, ei vastannu mutta tänään tuli tarrat ja pari kangasmerkkiä ;) WUNDER-BAUM lähetti 7 wb tarraa ja 2 uusinta wunderia- citrus flames ja artic white :) ihan kiva ylläri

31.5.2013 23:03

Mikä tuon Wunder-Baumin osoite on?

1.6.2013 14:26

www.wunder-baum.de ja sieltä ylhääntä Kontakt sielä on sähköposti

2.6.2013 11:51

Moi! Miten te noita tarroja saatte noilta yhtiöiltä? :) Laitatte viestiä tyyliin: "Olen suuri faninne ja mietin voisitteko lahjoittaa minulle sponssi tarroja?" Että apua tarviisin tähän tarrojen keräykseen :nolo: Kiitoksia jo etukäteen!

2.6.2013 12:57

No suunnilleen noi, ja voi siinä mainita mihi niitä haluais laittaa...

Ei tossa toki oo ku 90 sivua jauhettu miten niitä saa ja mistä niitä saa...

2.6.2013 13:16

Laitoin tuonne Wunderbaumille viestiä ja sieltä tuli tämmöne:

Dies ist eine automatisch erstellte Benachrichtigung über den Zustellstatus.

DIES IST NUR EINE WARNUNG.

SIE MÜSSEN DIE NACHRICHT NICHT ERNEUT SENDEN.

Übermittlung an folgende Empfänger wurde verzögert.

Mitähän sitten tarkottaakaan? Minkälaista viestiä kolmiseiska sait?

E: Juu käänsin sen, ihmetyttää vaan tuo "varoitus"
Viimeksi muokannut Jameson päivämäärä 2.6.2013 14:23, muokattu yhteensä 1 kerran

2.6.2013 14:08

Jameson kirjoitti:plapla saksaa
Mitähän sitten tarkottaakaan? Minkälaista viestiä kolmiseiska sait?

Google kääntäjä. Saksa->Suomi.

3.6.2013 21:59

Tommotteen lähetti:

Thanks for your mail regarding stickers. Of course we can send you some stickers. Please give me your complete name and address and we will send you some.

Have a nice day !

3.6.2013 22:01

Äkspee7 kirjoitti:Moi! Miten te noita tarroja saatte noilta yhtiöiltä? :) Laitatte viestiä tyyliin: "Olen suuri faninne ja mietin voisitteko lahjoittaa minulle sponssi tarroja?" Että apua tarviisin tähän tarrojen keräykseen :nolo: Kiitoksia jo etukäteen!

Eipä siinä ny muuta ku että Sanot vaa että saisko tarroja ja sitte kerrot mihin liimaat ne. Ja yhteystiedot.

3.6.2013 23:32

Kohta näistä pummitarroista on jauhettu 140sivua. 40edellisessä topicissa ja nyt tää topic.. :D Kaikki lähti liikkeelle niistä jonkun pummimista gopro tarroista. :D

4.6.2013 11:15

Nyt on yli 50 yritykseltä tullu tarroja.. en tiä mihin liimais ja pakko ruinata kokoaja uusilta paikoilta mitä keksii :D koukussa. :)

6.6.2013 23:17

Kandee kattoo youtubesta Free stickers videoita ainaki tolla FALLEN OSIRIS kanavalla on iha hyvii vidii :-D äijä on iha hullu tarraruinaaja :D

7.6.2013 9:51

Tästä kun kohutaan, monella moderoimallani foorumilla on ollut käytäntö koota sisältöön tärkeitä linkkejä yms topikin aloitusviestiin. Ehdottaisin että ainakin tämän topikin sivuilta kerää linkkilistan, kuten tuossa joku 5 sivua taaksepäin on sellanen 10-15 eri yhtiön lista jonka voisi koota aloitusviestiin, sekä eräänlainen malliviesti millä niitä saadaan.

Itse lähdin eilen ns. uutta kierrosta. Oli muuten jännää kun pitää nykyään laittaa vastauskirjettä. Allrightiltä saatua viestiä:
Terve,

Kiitos mielenkiinnostasi yritystämme ja sen edustamia tuotemerkkejä kohtaan.

Jos haluat ilmaistarroja, pyydämme sinua lähettämään meille kirjeellä palautuskuoren osoitetietoineen sekä postimerkin.

Tässä vielä linkki nettikauppaamme, josta voit ostaa tarroja.

http://www.allrightshop.fi/index.php?pa ... oducts&p=1

Vastauskirjehän on tavallinen kirje minkä sisällä on toinen kirjekuori joka voidaan laittaa tosiaan takasin lähettäjälle?

Laitettava se kait on :)

7.6.2013 11:36

kolmiseiska kirjoitti:Kandee kattoo youtubesta Free stickers videoita ainaki tolla FALLEN OSIRIS kanavalla on iha hyvii vidii :-D äijä on iha hullu tarraruinaaja :D

Kuinka köyhä pitää olla, että ruinaa jotain tarroja? :D :Dd

7.6.2013 12:44

Voihan niillä tehhä pisnestä. :D Mie myin railu vuos sitten pienen gopro tarran hintaan 50snt. :D Tosin muita ja muille mie oon jaellu niitä ilmasiks. :D