4.9.2012 16:30
6.9.2012 13:36
14.9.2012 17:30
14.9.2012 21:02
16.9.2012 23:19
Missä sitten ajoit jos väistön jälkeenkin olit "melkein pientareella"? Eikö pientareella kuuluisi olla koko ajan tai niin lähellä sitä kuin mahdollista, eikä siellä keskellä kaistaa?jouduin väistämään melkein pientareelle.
16.9.2012 23:46
17.9.2012 0:05
Mistä tiedät että on 40km/h nopeusrajotus? Entä jos rajotus onkin 60, 80 tai jopa 100?Jos ajat 60@40(?) niin pitäisi kyntää niitä ojan pohjia?
On. Olenko sanonut muuta? Ihmettelin vaan että miten keskellä tietä ajetaan jos kovan väistöliikkeen jälkeenkin on vain "melkein pientareella"?Eiköhän se vika ole mulkussa autokuskissa, jos joutuu ihan väistämällä väistämään että se pääsee ohi.
Sen ohi pitää tulla koska kukaan ei halua autossa haistella mitään 2t höyryjä.Pitääkö sen mopon ohi AINA tulla, ihan vaan sen takia että se on mopo, ja se on helppo ohittaa??
mulkkuja on aina. Isompi määrää, pienempi väistää menee liikenteessä se ylin sääntö. Jollet väistä, käy huonosti. Sen verta vikaa mopoilijasta tässä tapauksessa löydän, että olisi heti väistänyt pientareelle tai nii reunaan kun mahdollista, kun näki että joku auto kovaa kiihdyttää takana. Yhtä ärsyttäviä mitä ohi tulevat autot oli mopoilu aikoina, on keskellä kaistaa ajavat käryttävät mopot jotka ei väistä reunaan kun tulisi autolla ohi. Tolla pikkasella saabillakin kun ajelin, olisi pari kertaa päässyt mopon ohi nätisti ilman suurempaa keskiviivan ylitystä (tai ainakin moottoripyörät pääsee minusta ohi nätisti, kun niitä autolla pientareelle väistän). Mutta kun ei, siellä on käryttävän mopon sarvissa joku jääräpääkovis mikä ei vaan voi väistää reunaan kun auto lähestyy.Aivan sama paljon ajaa, mulkkuautoilijat tulee, tai ainakin pyrkii tulemaan ohi.
17.9.2012 7:22
17.9.2012 7:52
18.9.2012 1:38
15.11.2012 22:00
17.11.2012 16:05
17.11.2012 18:26
4.2.2013 14:44
4.2.2013 15:19