Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

28.3.2010 0:19

Keuliiko/endooko kukaan täällä talvella? :D

28.3.2010 0:26

Nefer kirjoitti:Keuliiko/endooko kukaan täällä talvella? :D

no ainakii talvella endoojan pitää olla päästään iha vajaa :P

28.3.2010 13:02

Nastarenkailla ei kannata kulmaa ottaa, eilen hain lipalle ja sitten raapasi lippa, painoin jarrua ni rengas alta ja ympäri.. :lol:
Ei tuossa kyrsi muu kuin se että renkaan takia meni yli. Onneksi selvittiin vähällä, lippaan ja takahäkkiin naarmuja.

28.3.2010 21:13

Kryyker kirjoitti:Nastarenkailla ei kannata kulmaa ottaa, eilen hain lipalle ja sitten raapasi lippa, painoin jarrua ni rengas alta ja ympäri.. :lol:
Ei tuossa kyrsi muu kuin se että renkaan takia meni yli. Onneksi selvittiin vähällä, lippaan ja takahäkkiin naarmuja.

Kyllä mulla ainaki pitää nastarengas hyvin asfaltilla :)

28.3.2010 21:29

Kryyker kirjoitti:Nastarenkailla ei kannata kulmaa ottaa, eilen hain lipalle ja sitten raapasi lippa, painoin jarrua ni rengas alta ja ympäri.. :lol:
Mutta hienosti meni, kun videon kattoin. :lol:

28.3.2010 21:46

KmÖmÖ kirjoitti:

Nastarengas asvaltilla jossa on soraa ja pikkukiviä, pidot ei oo kyllä kovin hyvät. ;)

28.3.2010 21:52

Kryyker kirjoitti:
KmÖmÖ kirjoitti:

Nastarengas asvaltilla jossa on soraa ja pikkukiviä, pidot ei oo kyllä kovin hyvät. ;)

no siinä ei pidä kesärengaskaa :D

28.3.2010 22:04

http://irc-galleria.net/user/kryyker/pi ... ewcomments nauttikaa ja naurakaa! :D

28.3.2010 22:06

Peraa_ kirjoitti:

Ohan ne parkkihallit keksitty. ;)

Onneks alkaa oleen jo melkein kaikki tiet sulia. 8)

29.3.2010 8:20

weicco kirjoitti:
Peraa_ kirjoitti:

Ohan ne parkkihallit keksitty. ;)

Onneks alkaa oleen jo melkein kaikki tiet sulia. 8)

Täällä on kaikki tiet vielä ihan lumen peitossa :(

17.7.2010 11:12

Kryyker kirjoitti:
KmÖmÖ kirjoitti:

tais vaa lahjat loppuuu :lol:

18.7.2010 22:39

Tääkin topikki alkaa heräilemään 8)

2.8.2010 16:45

echo kirjoitti:
ogo kirjoitti:
Ar$ka kirjoitti: Paljon helpommin heittää keulat yli kun endon.

ei pidä kyl paikkansa...

Keuliessa on jarru, sillä pelastaa kyllä pahastakin paikasta, mut mitäs teet kun endo pomppaa nokalleen

siinä vaiheessa kaasua kytkin ylläällä :D esim rossissaki ko meinaa hyppy lentää nokillee ni kaasuu vaa ni se korjaantuu. Mutta joo ei se hirveesti pelasta enkä oo endotessa ikinä kokeillu mut periaattees sen pitäis toimii. :D

2.8.2010 17:02

millä periaatteella? rengas pyörii nii lujaa että tulee ilmavirta joka vetää rengasta alapäin? :lol:

2.8.2010 19:12

Voyager kirjoitti:Moi!

Mulla on päässäni yks idea, saa kommentoida, eli:

Ikää tuli just mittariin 28, eli kolmenkympin villitys alkaa lähestyä, joten pitäähän sitä jotain keksiä...
Kokemusta löytyy kakspyöräisistä reippaasti.

Ostan tollasen Peugeotin XP supermotard mopon ja kokeilen, et mitä trikkejä sillä saa tehtyä.
Mopedi on koe ajettu, vie mua isoo äijää kuutos vaihteella hana pohjassa 50km/h.

Pidän sen vakio kunnossa, OK, sounds booring, mut ei tuu turhaa polemiikkia poliisin kanssa.

Joo, ei se varmaan hirveesti keuli, mut kaikenlaista etu pyörällä kikkailua voi kehitellä.

Ideana on se, et mäpäs näytän, et mitä vakio supermotard mopolla voi tehdä. :lol:

Mä asun täs Espoossa, jos omaat samanlaisia haluja, niin heitä mua yyveellä,
Katotaan jos useampi jamppa lähtis ideaan mukaan.

Ja menopeli löytyy tuolta: http://www.forteco.fi
Edittiä: se on siis se XPS Street Power-Up malli.

Kuulostaa hienolta! Mites harrastus on edennyt? Vai onko kyseessä trolli?:D