Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Tarratopic

11.2.2013 19:25

Olin ajatellut keskittää verkkokauppani toimintaa enemmän tarroihin. Kysynkin nyt teiltä ihmiset, että mitä tarrat on nyt halutuimpia? Energiajuoma tarrat taitaa olla aika mennyt juttu, vai?

11.2.2013 20:27

Niinno, kyllä niitä energiajuomatarrojakin halutaan. Kohtahan motot net on täynnä meitä ulkomailta ostettua tavaraa myyvää porukkaa, pian ei koko homma edes kannata :roll:

11.2.2013 22:59

-Horizon- kirjoitti:Kohtahan motot net on täynnä meitä ulkomailta ostettua tavaraa myyvää porukkaa, pian ei koko homma edes kannata

Se on sitä markkinataloutta. ;)

Mitkä on sulla horizon eniten myyviä arkkeja? Mietin että voisin ottaa tuota hiilikuitu tarraakin myyntiin. Joko olet aloittan rungon tarroituksen sillä? :P

11.2.2013 23:05

Sarvinen tulee markkinoille voimalla! jumaleissöns jos myyt mun tarrat niin vaadin provikat :lol:

11.2.2013 23:14

:D Jotakin moraalia mullakin on vielä jäljellä. Lähinnä tarkoitin nuita tarra-arkkeja. Sinun tarrasi muuten lätkin lumilautailu kypärään. ;)

11.2.2013 23:28

En nyt oikein ymmärrä miksi minun pitäisi sinulle kertoa eniten myyvät arkit :roll:
Mutta kilpailu on kovaa ja kovemmaksi menee :)

11.2.2013 23:36

jos joltakin löytyy ylimääräsiä tarraläjiä / kasoja / tai sitten vaan joitakin tarroja niin mulle voipi pistää tulemaan :D olen keksinyt ylimääräisille tarroille upean käyttötarkoituksen, joka paljastuu tässä topicissa sitten kun on sen aika ;) YV'llä voi hihkasta jos on jotain!

12.2.2013 23:31

Onkos kukaan tilannut tuolta race-stylesilta tota offroad-mallin tarroja? Väittävät, että olisi jopa 22mm=2,2cm paksuisia, mutta eihän ne maalaisjärjellä ajateltuna voi olla niin paksuja, katteetkin on ohuempia. Jos kenelläkään on tota offroadia, niin voisko laittaa kuvaa siitä?

12.2.2013 23:44

AceFin kirjoitti:Väittävät, että olisi jopa 22mm=2,2cm paksuisia,

Taitaa olla kavereilla pilkkuvirhe, uskoisin että 2,2mm

12.2.2013 23:47

Jep, niillä on tainnu mennä millit ja sentin tuhannesosat sekaisin. Onroad-malliakin väittävät 7mm paksuiseksi. 2,2mm olis just passeli :P

13.2.2013 2:28

Eikös eri yhtiöille sähköpostia lähettämällä saa ilmaiseksi sponsoritarroja esim. pirelli, malossi jne? Olis tarkotus yrittää saada niitä mahdollisimman paljon niin tietäskö joku osoitteita eri firmoille joilta kysellä?

13.2.2013 8:22

Vähän nyt edes oma-aloitteisuutta..

Just edellisellä sivulla pistin listan johon vaikka aluksi voit lähettää viestiä ja toivoa, että lähettävät sinulle tarroja. Eli katso edellinen sivu.

13.2.2013 11:02

AceFin kirjoitti:Jep, niillä on tainnu mennä millit ja sentin tuhannesosat sekaisin. Onroad-malliakin väittävät 7mm paksuiseksi. 2,2mm olis just passeli :P

Vastasivat race-stylesilta, ne ilmottaakin mitat "milsseinä" eikä millimetreinä. Googlen mukaan 22 mils = 0.5588 millimeters, eli offroad-malli tulee kotariin.

14.2.2013 16:38

Batteryltä tul kaks tarraa. Pyysin et laittaisin laskettelukypärään, mutta taitaa olla pikkasen liika isoja (pyöree ~20cm.. :D):
Kuva

14.2.2013 18:08

;O
ittehän sain eilen batteyltä kokonaisen arkin..... en tosin tollasta pyöreetä tarraa saanu