Vitun nätisti meinasi tänään käydä...
En ollut koulussa lainkaan tänään, koska on koeviikko ja mulla ei sattunut olemaan koetta tänään. No, minä menin sitten terveyskeskukseen näyttämään edellispäivänä saamaani palovammaa kun jalka lipsahti paisariin... No sieltä sitten lähdin side jalassa ajamaan takasin kotia kohti, ja ajattelin sitten kiertää keskustan kautta. Edessäni ei aja ketään ja itse ajoin 30 km/h, koska rajoitus... Takaa tulee joku transportteri ja pysyn keskellä omaa kaistaani, niinkuin aina keskustassa. Risteys lähestyy ja eikös sitten tämä perässä hiillostanut henkilö lähtenyt ohittamaan...
No siinä se sitten meinasi samantien töötätä päin oikealta tulevaa mopoautoa + sitä väistäessään melkein myös liikkennemerkkiä...
Pakettiauto jatkoi samaan suuntaan kuin minä ja saavutin sen melko nopeasti koska se ajoi alinopeutta, koska oli kääntymässä vasemmalle... Vaan eipäs kääntynytkään! Kun näin tämän vilkuttavan vasemmalle, siirryin itse kaistan oikeaan reunaan ja lähdin pakettiauton ohitse. Mutta yhtäkkiä tämä päättikin parkkeerata oikealle puolelle tietä, vaikka oli jo kääntynyt reilusti vasemmalle.
No siinä vaiheessa pomppas sydän kurkkuun mulla ja rupesin jarruttamaan. Bilteman upouusi endurorengas lähti alta ja heitin sitten tällaisen liikkeen kuin videossa kohdassa 0:06
http://www.youtube.com/watch?v=Htr7EFmQtqw ....
Törmäsin sitten pienillä vauhdeilla pakun renkaaseen ja siitäkös sota syntyi...
Kolari oli hänen mukaansa minun syytäni koska ajoin selvästi ylinopeutta ja muutenkin ajotyylini oli vaarallinen
?!, kun hän oli katsonut ajoani... Tässä vaiheessa täytyy tokaista, että ajan varmaan kaikkein siisteimmin mopoilijoista tässä kylässä.
Itseä vitutti ja samalla nauratti tämän miehen käytös. Näytti juuri sellaselta ketä haluaa kovistella, muttei uskalla muille kuin pienemmilleen.
Siinä se sitten aikansa räyhäs ja lopuksi sanoin, että :'' No, ei kai tässä muu auta kuin soittaa poliisit paikalle niin saadaan tää asia käsiteltyä.. ''
Siinä vaiheessa vaikeni tämä kyseinen mieshenkilö ja sano, että hänen täytyy nyt jatkaa matkaa + sanoi vielä että '' saatanan mopohinttari kato mopos perään, ettei mee hukkaan!! ''
Nauroin vaan päälle ja sanoin että '' sun rekkaris on muistissa ja jos meikäläisen mopon viet niin tullaan joskus poliisien kanssa porukalla moikkaamaan
. ''
Se ilme, minkä se mies väänsi naamalleen..
Ei voinu muutaku nauraa ja kun siitä lähdin niin tämä paku kiilas eteen siitä parkkipaikalta ja ite väistöin vastaantulijoiden kaistalle, mistä joku mummo katteli kauhistuneena..
Tällasta tänään siis!