Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.
11.4.2012 19:54
Tuoha mennee hyvin
23.4.2012 19:42
-
Viimeksi muokannut Keuruu_racing päivämäärä 24.4.2012 14:50, muokattu yhteensä 1 kerran
23.4.2012 19:55
Onko kumi kulunu epätasaisesti (burnattu)? Taikka vähän ketjulinja vinossa? Koita vaikka vähentää takanakin rengas painetta. Oletin että mopo alkaa kallistua -> tangolla vähän korjaat..
29.4.2012 14:31
Pääsiäisestä asti tullu keulittua PV:llä ja menee sen 300-400m varmaan parhaillaan mutta huolettaa vaan kun keula klappaa niin voikohan T-pala kuinka helpolla poiketa kun päivittäin tulee keulittua?
29.4.2012 16:18
Jatka vaan. Ei siitä mikään rikki mene
Stefat tahtoo alkaa vaan vuotamaan
29.4.2012 20:35
Kyl toi keulan klappaaminen melkoisesti runkoa rasittaa...
30.4.2012 1:28
Laakerikoolit, emäputki ja alatpalan putki rasittuu. Itellä jäi skootterista löysälle keula ja tuli sitten palauteltua sitä aika kovaakin isoista kulmista alas. Lopputulos oli, että t-palan putki solmussa, laakerikooli halki ja rungon emäputki taipu laakerin kohalta...
30.4.2012 12:39
Juu meiänki pitäis vaihtaa mankista keula johonkin minikrossin keulaa vissii ku liukuputket iha jojossa ja klappaa joka suuntaa eturengaskaa ei oo suorassa nii turvallisempaa keulia ku ajaa 2 renkaal
1.5.2012 11:56
Mites ku rupes toi keuliminen kovasti kiinnostamaan ku pyörällä on jo pikkasen liian heleppoa.
Nii mites sanotte että saisko (täysin ilman kokemusta tai osaamista) vakioderbin keulimaan ja rattaita löytyy 11,12,48 ja 54 että mikäs yhdistelmä näistä vois olla paras. nyt on 12/48 kiinni?
Ja onko se sitten vaan että kytkin pohjassa kierroksia reilummin ja sit vaa päästää kytkimen nii pitäis nousta?
1.5.2012 12:10
No ite iskisin ainaki 11 eteen niin nostaa helpommin, jos ei taho nousta vieläkään helpolla niin sitten vaan 54 taakse. Ja kyllä pitäs nousta ku kytkinpommilla ja nykäsyllä kokeilla. Ja muista että ikinä ei jalkajarrua pois tapilta, paitsi jos on käsijarru
1.5.2012 14:17
No ei ole helppoa keulia vakio mopolla. Joudut nimittäin seisoalteen nostamaan keulan. Ota vaan kuri irti ja sitten 11/54 välit niin eiköhän harjoittelu helpotu huomattavasti.
1.5.2012 14:42
Mitä arvelette että onko rajotettu cdi huono keulimista opetellessa? Ja nostaako limbotyylillä 13/65,alakauttanen leovince ja rajoitettu cdi keulaa?
1.5.2012 15:01
Mikä on limbotyyli ? mutta kyllä tolla keulaa nostaa, mulla vaan yläkauttanen mutta muuten samat
1.5.2012 15:13
ei ole rajoitettu cdi huono. mää opettelin sillä keuliin ja keulin edelleen rajotetulla. Ja menee kaikki suoran kombot mitä voi ilman käppäriä. Muutenkin ainakin riejussa paras tehoalue on paljon ennen rajottimen alkua.
E: en huomannu et sul olikin tehari. Mut ei se sen helpompaa oo ilman rajotinta. Eit toi vakio pannu ja leovince muutenkaan niin paljon kierrä
1.5.2012 21:12
LImbotyylillä tarkotin silleen että seisotaan ja siitä vetästään sillee hienosti kaasulla ylös