Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Mitä hajosi tänään?

8.4.2012 22:59

Öljyjen vaihtaminen kyllä useasti auttaa, laita sinne koneeseen kunnon öljyt, Mobil Delvac MX öljyt olen itse todennut paremmaksi (ja halvemmaksi) mitä kunnon vaihteistoöljyt. Pariin moottoripyörän märkäkytkimeen tollasia olen laittanut, ja ovat alkaneet pelaamaan paremmin mitä ennen olivat pelanneet.

9.4.2012 0:41

Kauankaa oo kun öljyt vaihettu, muuten vaa vetelee viimesiä kun varmaa ikinä rempattu :lol:

9.4.2012 12:19

No ei nyt tänään, mutta eilen... Takavalo rikki ja takalipalle naarmuja, kävi kaveri vähä näyttääs... :D

9.4.2012 12:58

Kiiwistä meni kaasuvaijerin haaroitin paskaksi juuri kun olin lähdössä ajamaan mökiltä kotiin... Viime viikolla tuli herätettyä talviteloilta. Nyt pitäisi saada nopeesti uus kaasuvaijeri että pääsee lauantaina hakemaan sen kotiin :(

11.4.2012 21:43

Kaasuvaijeri poikki.

14.4.2012 1:11

Kaverin pösössä ei heti palanut valot, toinen kaveri sano että hei ''sulla ei pala valot'' heti sen jälkeen kun sain mopon käyntiin, valot palo 5 sek ja sitte simahti, tapahtui kyllä eilen 13.perjantai :nörtti: :eek:

14.4.2012 12:56

Vasen etukate halkesi sieltä "bensaluukusta" ja nyt pysyy vain yhdellä ruuvilla kiinni

14.4.2012 17:12

takakumi puhki -.-

14.4.2012 17:41

Eturengas puhkesi..

15.4.2012 21:30

Ketjunkiristäjästä meni kierteet..

15.4.2012 21:34

Kone leikkasi..FUUUUUUUU
sekin vielä puuttui. Kiinan laatua.. :D

15.4.2012 21:40

Kiinalainen, uus sylinterisarja jonku 40€ tai laadukkaampi 100€ ja kovaa ajoa. Ei paha.

15.4.2012 21:47

Tällä kertaa oli motoforce plus, maksoihan tuo järkyttävät 20€, mutta posteineen 35€ :lol:

15.4.2012 22:42

Zoner v2 kirjoitti:Kone leikkasi..FUUUUUUUU
sekin vielä puuttui. Kiinan laatua.. :D

Mun mielestä nää kiinan Gy6 koneet on kestävimpiä mitä on :D Ite laitoin talvella tuon 72cc pytyn ja ajoin 5km sisäänajoa ja sitten uudella lumella huudatin kokoajan rajotinta vasten. Sama jatku koko talven. Ja kylmäkäynnistän joka säässä niin että heti kun kone käy niin laitan kaasun pohjaan ja huudatan rajotinta vasten niin pitkään että varmasti lämpenee. Öljyjäkään ei ole yleensä ollu läheskään sitä mitä tarvitsis. Puristukset tallella :)

Kymcolla on hinattu satoja kilometrejä stiigaa, pulkkaa, liukuria, monia mopoja, polkupyörää, ajettu kolme ja neljä päällä. Kumpare kelkkareittejäkin ajettu pari sataa kilometriä suunnilleen ja kakspäälläkin reitillä ajettu. Paras kulutus oli 9L sataselle kaks kymcon kyydissä ja yks stiigassa :D

Kerran petti kun seisoi 6h 30 asteen pakkasessa.

Ja Kymcolla on kaaduttu suunnilleen 150 kertaa talven aikana ja monesti käyny "katollaanki" ja hypitty kaiken maailman rappusista. Nyt jätin sen kaheks viikoks kylälle kaikkien käyttöön kun ite oon muualla :D Siellähän ne mopopojat sillä ajelee ja saapi ajellakin, ei haittaa vakka menee paskaks.

15.4.2012 22:48

Asia meno :DD YZF-R:ää et ihan heti varmaa jätä tollee :D