Veikkaisin että peugeotin kytkin on suunnilleen samanlainen kun riejussa kun sama kone kerran.
Kyllä, se on aika jäykkä, mutta vaijeri öljyttynä saa kyllä 2 sormella painettua. Jos ei onnistu niin vähän aikaa kun reenaa niin pitäis sujua. Ite jos joskus keulaa ilmaan nostin niin 2 sormella kytkinkahva pohjaan, siirretään keskisormi tankoon niin että kahva on pohjassa pelkällä etusormella ja eikun pommia.
Täytyy vaan sanoa että juuri tänään kytkinremontin valmiiksi saaneena en suosittele älyttömiä kytkinpommeja minarellin koneella harrastamaan. Kytkinkruunussa oli aikamoiset hakkaumat vaikka en varsinaisesti keulimista ole harrastanut...
Eli siis öljyät vaijerin ja tolla yllä kuvatulla tekniikalla voi kytkinkruunun tuhoutumisen uhalla yrittää keulaa nostaa. Ja jos ei kahella sormella kahva painu niin salille mars