Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.
Re: Tee se itse
27.2.2013 9:18
No eikait se nyt niin 100metrin päälle ole? Katsot aamulla kilsat, iltapäivällä huomaat että joku pöllinyt sigman niin jos on hivenenkin älliä päässä, osaa suunnilleen arvioida kilometrit.
27.2.2013 23:32
Niin, tai sitten vaan käyttää pari sekuntia ja nappaa sen mittari osan taskuun? Ei se oo kovin vaikeeta...
4.3.2013 15:30
tuommone työkalu pullo tuli tehtyä original idea XPSsm.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
4.3.2013 15:59
Mistä tuollaisen pullon yms. sait/teit?
4.3.2013 17:57
Oon otettu, et miun idea kelpaa muillekkin. Se ei vaan oo kivaa, kun toi on hienompi ja siistimpi ku miun. D Venttiili ei taida olla omaa käsialaa?
4.3.2013 19:24
on se venttiiliki. palosammuttimesta tuo mittari letkun paikka on pultin pätkä ja tuo yläosa on poltto leikkurin venttiili
4.3.2013 21:53
Mie tein sen yläosan silleen polkupyörän jalassa olevan muovi putken pätkästä, survottuna pultin päälle, jonka päälle sulatettu muovia kaverin katkenneen etulokarin pätkästä. D Ja viilalla viilasin muoviin nuo lovet. Siitä syntyi hana/venttiili.
4.3.2013 22:04
Itekki kuolasin tota XPSsmin nos-pulloa jo viime vuonna, mutten kuitenkaan ite jaksanu ruveta tekemään. Onhan noi kyllä veikeitä ja miiteissä pomminvarma puheenaihe
4.3.2013 22:08
Olis miulla yks ylimääränen puteli. Pikkasen isompi, kun ihellä ja ilman mittaria. Kiinnostuneet -->> YV.
Kui sie peugeot50cc sait tuon mittarin vihreelle?
4.3.2013 22:21
aukasin tuon lasin "varovasti" ja revin sen sieltä irti ja liimasin tuohon lasiin kyllä siihen pari halkeimaa tuli mutta ei niitä huomaa jos sitä ei mee ihan vierestä kahtomaa
4.3.2013 22:28
Pittääpä ihekkin koittaa. Joutuu varmaan putelin maalaamaan uudelleen, kun on kivet iskeny maalia pois ja ruostetta tullu esiin..
4.3.2013 22:30
mulla siinä lasin reunasa oli semmoset kolot ja väänsin niistä ruuvi meisselillä
4.3.2013 22:48
Juu niin miullakin on. En vaan raaskinu viime keväänä kääntää sit rikki. D
6.3.2013 0:17
Tuli väsättyä kytkimellinen flekti räksän syyläriin kahdesta tietokonetuulettimesta. Melkoisen näppärä vehje noin kesähelteiden(?) stunttailuja ja metsäajeluita ajatellen. Lisäksi etuvaloon on/off kytkin, sekä liittimet, niin saa stunttailessa helpommin otettua koko maskin pois
Nyt kun tulis vielä ne plussakelit, niin sais heitettyä kulmaa ilman kaatumisia, niinkuin tänään kävi
6.3.2013 21:31
Seksikkäitä noi NOS pullot! Himottais itteeki kyhäillä jonkilainen työkalusäilytin ku ei penkin alle pahemmin mahu. Nossit ei vaa taida enskamallii pahemmin sopia Antakaas vinkkejä nyt