16.7.2007 20:43
16.7.2007 20:49
kokeilemalla selviää. ihme avuttomuutta kysyy netistä että lähteekö tankin päältä pensat pois fairilla...Jejenina kirjoitti:Lähteekö bensa tankista ihan jollai pesuaineella? Niiku siitä päältä, jos tajuatte. )
16.7.2007 20:52
16.7.2007 20:55
ei siihen mitään tarvi se kyylä haihtuu poisJejenina kirjoitti:Lähteekö bensa tankista ihan jollai pesuaineella? Niiku siitä päältä, jos tajuatte. )
16.7.2007 22:24
17.7.2007 22:08
Jejenina kirjoitti:TurboSaab kirjoitti:eise taida homehtua, ja ainakin uusenskoissa sen penkin saa niin näppärästi irti, että ite pesen moperin aina ilman penkkiäJejenina kirjoitti:no eikö se haittaa jos penkki kastuu? sehä homenhtuu istte. xD no ei vaa. nii.
Oi niin tietty, saahan multakin sen penkin pois. Pöliähän mä oon.
18.7.2007 14:06
TurboSaab kirjoitti:bensa rokrokJannez89 kirjoitti:sMt kirjoitti:mitenkäs kun tuntuu olevan ton gileran vanteissa jotain hapettuman tapaista tai tällaista kun ei millään tunnu lähtevän irti niin milläkähän mahollisesti lähti? tärpättiä olen kokeillut ja hiomapaperia.
Eihän se millään tököteillä puhtaaks tule. Täytys kiillottaa.
E: ai siis hapettumaa, koita autosolilla
18.7.2007 14:13
sMt kirjoitti:TurboSaab kirjoitti:bensa rokrokJannez89 kirjoitti:sMt kirjoitti:mitenkäs kun tuntuu olevan ton gileran vanteissa jotain hapettuman tapaista tai tällaista kun ei millään tunnu lähtevän irti niin milläkähän mahollisesti lähti? tärpättiä olen kokeillut ja hiomapaperia.
juu. vanteiden kiillotus ainetta on tulossa että kokeillaan sillä sitten.
18.7.2007 16:22
Sumu kirjoitti:sMt kirjoitti:TurboSaab kirjoitti:bensa rokrokJannez89 kirjoitti:sMt kirjoitti:mitenkäs kun tuntuu olevan ton gileran vanteissa jotain hapettuman tapaista tai tällaista kun ei millään tunnu lähtevän irti niin milläkähän mahollisesti lähti? tärpättiä olen kokeillut ja hiomapaperia.
juu. vanteiden kiillotus ainetta on tulossa että kokeillaan sillä sitten.
No sillä pitäs ainenkin lähtee
18.7.2007 17:31
8.12.2007 16:08
8.12.2007 17:00
TurboSaab kirjoitti:hmm, ite ainakin jynssäsin bensaa niihin vanteisiin, sitten äkkiä painepesurilla puhtaaks ja vaha päälle, jos hapettumia niin ennen tuota vahausta vois hinkata autosolia. kannattaako muuten ketjuja pestä bensalla? tai painepesurilla, kumpaakin tullut harrastettua ja siis ihan normi o-rengas ketjut
8.12.2007 17:31
mikaelz kirjoitti:TurboSaab kirjoitti:hmm, ite ainakin jynssäsin bensaa niihin vanteisiin, sitten äkkiä painepesurilla puhtaaks ja vaha päälle, jos hapettumia niin ennen tuota vahausta vois hinkata autosolia. kannattaako muuten ketjuja pestä bensalla? tai painepesurilla, kumpaakin tullut harrastettua ja siis ihan normi o-rengas ketjut
On olemassa ihan ketjujen puhdistus ainetta...painepesuria en kyllä suosittele!:D
8.12.2007 18:04
mul oli sama juttu vanteis, mut pistin fairy power sprayta ja annoin olla joku 15min ni lähti iha suihkuttamal pois ne mustat läikät:DTMI Minarelli kirjoitti:Tota viittiskö joku mainita jonku hyvän pesuaineen mikä ois vähä raskaamman sarjan tuote ku on vanteet täynnä semmosii mustii pilkkuja ties mitä öljyy tai kuraa onkaa eikä lähe muulla ku sokeripalalla ja sillki huonosti. Moottori on myös osittain täysin musta siihen ei mikää fairy auttanu vaikka oon pessy joku 10 kertaa sen. Siis ihan pesuaine merkin ja mistä sitä saa ois kiva tietää.
8.12.2007 18:55
JaFee kirjoitti:mikaelz kirjoitti:TurboSaab kirjoitti:hmm, ite ainakin jynssäsin bensaa niihin vanteisiin, sitten äkkiä painepesurilla puhtaaks ja vaha päälle, jos hapettumia niin ennen tuota vahausta vois hinkata autosolia. kannattaako muuten ketjuja pestä bensalla? tai painepesurilla, kumpaakin tullut harrastettua ja siis ihan normi o-rengas ketjut
On olemassa ihan ketjujen puhdistus ainetta...painepesuria en kyllä suosittele!:D
tai bensaan uimaretkelle vähäs aikaa