Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Tee se itse

26.1.2013 0:03

Anteeks mitä? :D
Retroilija kirjoitti:Jos miettisit kans vähä niit jarruja, ei taida ihan vannejarruilla pysätä satakaksvitone :lol:
Ihan hyvä pointti, jarruja en oo vielä miettinykkää :lol:

26.1.2013 0:31

AceFin kirjoitti:Anteeks mitä? :D

Jaa niin, en olekkaan ainut kellä ei näy pikkukuvalinkit. Tässä linkki suoraan kuvaan.
-> http://i777.photobucket.com/albums/yy54 ... oviila.jpg

"Polvilumpioviila" :)

26.1.2013 1:04

Tuli mieleen kuntopyörä tuosta "polvilumpioviilasta" :lol:

26.1.2013 2:23

Jaaajaaa :D Liian kova homma :lol:

26.1.2013 12:16

Jos ei jaksa tehdä, niin voi ostaa valmiin rungon nettimotosta. Sieltä löytyy aika hyviä runkoja halvalla about 100e. Netistä voi sit kattoo rakennusohjeita, niitä on netti täynnä.

26.1.2013 12:57

Miten ihmeessä tommosella vehkeellä pystyy edes ajamaan? :D Komeen näkönen tommonen kyl on!

26.1.2013 14:33

R20+ kirjoitti:Jos ei jaksa tehdä, niin voi ostaa valmiin rungon nettimotosta. Sieltä löytyy aika hyviä runkoja halvalla about 100e. Netistä voi sit kattoo rakennusohjeita, niitä on netti täynnä.

Millä hakuehdoilla niitä nettimotosta löytyy? Ei oikeen ole noita halpoja mikroauto/crosskartteja. Tällänen pisti silmään, tiiä sitten kuinka hyvin 6 kw tota liikuttaa...

E: Millä hakusanoilla löytyy niitä ohjeita googlesta?

26.1.2013 17:53

Nettimotosta ne löytyy merkki haulla "muu merkki". Ja rakennusohjeita esim vaikka How to build go kart tai build kart

Löysin tälläisen yksinkertaisen http://www.popularmechanics.com/technol ... in-one-day

26.1.2013 18:38

Sellanen kaljakori/kylmälaukku auto olisi siisti. Saksalaiset niitä ainakin rakentelee. lyödään joku lifanin 125cc kone kaljalaatikon alle ja pieni ratti polvien väliin. Aika vekkuleita vehkeitä.

26.1.2013 18:54

On veikeitä, muttei oikeeta käyttöä ole muutakun kavereille leijuminen :D

Toihan näyttää aika hyvältä toi R20+:n linkkaama kaara. Tarpeeks simppeli, mutta näyttäis kuitenkin ihan menevältä peliltä.

26.1.2013 19:00

http://www.kartbuilding.net/racingkart/index.html tossa olis tositosi hyvät ohjeet, noita linkkejä avaamalla saa hyvät kuva -ohjeet

27.1.2013 21:41

Patenteista patentein kilventeline tuli juuri tehtyä. Olin mittaamassa just reikien väliä, kun välähti mieleen, että saisiko vanhasta roiskeläpästä tehtyä mitään. Siinä oli sitten joku entisen omistajan tekemä lisäpala, joka kävi kuin nakutettu, joten kävin hakemassa isän vanhan akkuporakoneen ja porasin reiät.

27.1.2013 23:01

KUVIA! 8) :)

28.1.2013 1:38

Itelläki ollu aika patentti kilventeline :lol: reikäraudanpätkä..

28.1.2013 17:14

jukke96 kirjoitti:KUVIA! 8) :)

Kuva
Kuva
Pitänee nuo pultit vaihtaa pienempään malliin kun eivät hyvältä tuolleesti näytä :lol: