No kerrompa nyt yhen nolon tilanteen mitä tapahtunut itelle.
Eli olin viime viikolla keskustassa ja tulin pyörätieltä autotielle, niin mun eteen joku skootteri josta oli varmaan otettu kuri pois tai tehari? No siinä rullailin liikennevaloihin ja se jäi mun eteen siinä. Valot oli punaset ja skoba jätkä jotain sutitteli siinä jäällä. Valot vaihtu vihreiks niin aloin kaasutteleen kevyesti koska kesärenkaat ja liukasta paitsi että en huomannut että takarenkaan kohalla oli sulaa
No siihen se 70cc Tessu sammui ja se skootteri poika vaan kaasutteli varmaan naureskellen pois.
Samaan pötköön kerron sitten toisen jututn. Eli lähdin Sittarin pihalta kone vielä kylmänä ja ryyppy päällä. Ajoin läheisiin liikennevaloihin ja Tessu vielä röpötti ja pätki sekä ryyppy jääny päälle enkä muistanut sitä... No viereen tuli tehariderbi ja kaks päällä ja se ns. haasto viivalle. No mitä siinä tilanteessa muutakaan tekis kun lähtis leikkiin mukaan. Valot alko vaihtumaan ja kummatkin lähti liikkeelle. Se Derbihän vei reilusti koska itellä oli jääny ryyppy päälle ja kone vähän kylmä vielä. Alko aina vähän ennen piikkiä röpöttään ja pätkimään rankasti. Huomasin vähän myöhemmin että ryyppy päällä.