Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.
4.10.2009 23:50
En löytänyt tämmöstä topiccia, missä puhuttaisi nimenomaan kuiduttamisesta, kittamisesta, hiomisesta yms, niin aattelin aloittaa uuden topicin.
Miten olette yleensä saanut pinnan tasaseksi, itse en saa millään korjattua semmosia pikkurakoja mitä jää kun kittaa.
E: Kiitos Trumpelle joka huomautti että kannattaa lukea
http://www.motot.net/wiki/Lasikuitukatteiden_teko
Viimeksi muokannut KaNaTTu päivämäärä 5.10.2009 20:41, muokattu yhteensä 2 kertaa
5.10.2009 0:14
hiontaa, hiontaa poikaseni
5.10.2009 0:29
xps_sm kirjoitti:hiontaa, hiontaa poikaseni
No eipä niitä rakoja kovi hiota, jos mietitää että iso pinta-ala kittiä ja sitten siellä keskellä on pieniä rakoja, nii sun pitäis hioa koko pinta-ala että päästää rakojen pohjan tasalle
Tietty, niihin pitää laittaa kittiä niihin reikiin, mutta se on pirun kova homma kaikki tehä yksitellen.
Niin mietin vaan, että onko helpompaa tapaa?
5.10.2009 7:30
KaNaTTu kirjoitti:No eipä niitä rakoja kovi hiota, jos mietitää että iso pinta-ala kittiä ja sitten siellä keskellä on pieniä rakoja, nii sun pitäis hioa koko pinta-ala että päästää rakojen pohjan tasalle
Tietty, niihin pitää laittaa kittiä niihin reikiin, mutta se on pirun kova homma kaikki tehä yksitellen.
Niin mietin vaan, että onko helpompaa tapaa?
Laitat sen kitin jollain kunnon lastalla niin ei tule tollasia rakoja.
5.10.2009 16:33
Kuinkas monta kerrosta kannattaa laittaa, kun perän kuiduttaa? Miksi kaikki käyttää kittiä, kun epoksilla saa parempaa jälkeä?
5.10.2009 21:15
Tiedän mitä tuolla lukee, ei motowikin käyttö mitään salatiedettä ole... Kysyin siksi, että halusin tietää kuinka monta kerrosta kannattaisi laittaa, että tulee kestävä sekä tukeva perän,
5.10.2009 21:40
Kekishero kirjoitti:Tiedän mitä tuolla lukee, ei motowikin käyttö mitään salatiedettä ole... Kysyin siksi, että halusin tietää kuinka monta kerrosta kannattaisi laittaa, että tulee kestävä sekä tukeva perän,
Ite oon laittanu jonkun 3 kerrosta sitä kuitua ja ihan hyvin on kestäny.
5.10.2009 22:10
Kekishero kirjoitti:Kuinkas monta kerrosta kannattaa laittaa, kun perän kuiduttaa?
Miksi kaikki käyttää kittiä, kun epoksilla saa parempaa jälkeä?
2-3 kerros todetty hyväksi.
Millätavoin epoksilla saat parempaa jälkeä? tekiässä vika jossei kitillä saa tasasta jälkeä.
5.10.2009 22:27
Tasasempaa pintaa nopeammin tulee epoksilla.
5.10.2009 23:43
ööh, kerroppa toki lisää. Eiköhän se miten nopeasti tasasta pintaa saa riipu ihan siitä lasta käden toiminnasta...
11.10.2009 14:03
ööh, jollet/kun et tiedä Epoksin hiominen on nopeampaa, saa paremman pinnan maaleille ja vastaus on EI, tasasen pinnan saamisen nopeus ei riipu lasta käden toiminnasta loppupeleissä.
EDit: typo
11.10.2009 15:15
Kekishero kirjoitti:ööh, jollet/kun et tiedä Epoksin hiominen on nopeampaa, saa paremman pinnan maaleille ja vastaus on EI, tasasen pinnan saamisen nopeus ei riipu lasta käden toiminnasta loppupeleissä.
Katos vaan, siellä meilla taitaa olla ihan ammattimies kertomassa juttua
Mees ny muualle selittää paskaa, terv. autonkorikorjaajaksi opiskeleva
11.10.2009 16:53
petéé kirjoitti:terv. autonkorikorjaajaksi opiskeleva
Sama ala
Odottelenki että opetellaan koulussa paklaamaa ja kuiduttaa kunnolla nii pääsee tänne pätemään jostain =DD
11.10.2009 17:18
Pitäis korjata tuo valkoinen nokkakate boosterissa, siinä on 20cm halkeama, eli millä korjaan sen?
E:
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... oto/434376 tossa tuo valkoinen etukate, siinä on myös pikku reikä.