Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
21.3.2024 8:32
Minulla on vuoden 1979 Motobecane, joka takavarikoitiin viime kesänä. Rakensin koko moottorin uudelleen ja vaihdoin paljon osia.
-le partie cdi -Airsal 75 -sarjan kotelo sovitettu -parmakit 75 -pää -Doppler er2 -kickstart-versio -uudet laakerit -portoidut kotelot -käsittelee kilpapyörän kampea -dellorto 15.15 kaasuläppämodilla
Spark on hyvä, ajoituksen tulee olla hyvä. Mutta se ei lähde käyntiin. Kuulen ja käännän moottorin fyysisesti ympäri, mutta kun teen pahvitemppua sen käynnistämiseksi, takapyörä lukkiutuu mielestäni liian suurella puristuksella pyörän käynnistämiseen. Niitä on niin paljon, että se tarvitsee jonkun istumaan ja jonkun työntämään saadakseen jopa pidon ja takapyörän liikkeelle. Sain sen kerran käyntiin tällä tavalla ja annoin sen käydä tyhjäkäynnillä ensimmäistä kertaa, se jumiutui minuutin tai kahden jälkeen. Tämän piti olla päivittäinen, joten on pettymys, että se on ollut poissa käytöstä niin pitkään. Käytin siihen paljon rahaa, joten haluan yrittää olla kuluttamatta enempää.
Miten saan tämän alkuun? Kuinka saan sen toimimaan päivittäin, jotta se murtuu? Mikä siinä on vikana?