Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

79 honda express kuoli eikä käynnistynyt uudelleen

23.2.2024 6:43

Ostin pyörän noin 10 päivää sitten, se ei toiminut hyvin aluksi, mutta otin hiilihydraatin pois, puhdistin sen sisältä ja ulkoa ja varmistin, että kellukkeen kaltaiset asiat toimivat ja laitoin sen takaisin. laitoin myös uuden sytytystulpan. sen juoksu on hieman epämiellyttävä joka päivä, mutta mielestäni se on istunut jonkin aikaa, joten olen ajanut sitä joka päivä ja joka päivä se on parantunut. Tänään otin sen pois ja se toimi todella hyvin. käynnistyy helposti, tyhjäkäynti hyvin, saavuttaa huippunopeuden suhteellisen nopeasti.

sitten ajoin täydellä nopeudella ja tuntui, että se vain alkoi kuolla ja kaasu ei tehnyt mitään. Kävelin sen kotiin ja kokeilin sitä silloin tällöin kotimatkalla. tässä vaiheessa se alkaa, jos ruiskutan vähän käynnistysnestettä hiilihydraattiin (tiedän, että minun ei pitäisi käyttää käynnistysnestettä, mutta se on mitä minulla oli kätevä ja käytin sitä vain pari kertaa). mutta kun neste loppuu, se kuolee. Näen, että kaasu toimii ja tiedän, että minulla on polttoainetta ja öljyä, koska linjat ovat täynnä. normaalisti oletetaan, että sen on oltava hiilihydraattiongelma, mutta miksi se olisi yhtäkkiä kuollut?