Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Tehoputket

23.8.2012 19:00

Aika hyvät ainakin minusta.

Mikä olisi paras alavääntöinen tehoputki rcr:lle? Ja olisiko 13/62 liian lyhyet jos ajaisin paljon mettäpoluilla ja kikkailisin?

Saa ehottaa yv:llä putkia jos on sellaista myymässä. Derbin vakioputkikin kelpaisi.

teknigas e-nox kuristus

23.8.2012 21:32

joo elikkä mä ostin äkse uuden tg e-nox aceron ja mun ongelma on se et miten saan sen kurin pois sieltä?!
se on noin 2 cm alkukäyrän suustä sisään päin ja "kuri" on noin 2cm pitkä?!
kokeilin jo ruuvimeisseliä ja vasaraa!"

Re: Tehoputket

23.8.2012 21:58

kokeile porata

Re: Tehoputket

23.8.2012 22:11

Taltalla ja vasaralla lähtee

Re: Tehoputket

23.8.2012 22:23

no sitku löin ruuvaril ni tuntu et se ois menny vaa syvemmälle? :O

Re: Tehoputket

23.8.2012 22:29

No todennäkösesti se irtos pikkasen :roll: kaverilta kun sen pois otin niin tippu paisariin ja piti heilutella pois, tulee aika helposti ja ei sitä oikeen muutenkaan saa sieltä.

Re: Tehoputket

25.8.2012 10:32

Joku puhu viimesellä sivulla giannellista niin kerron omankin kokemuksen että omasta mielestä helvetin hyvä putki vakiopytyllä, alaväännöt on suht samat vakioputkella mutta piikillä ei ole mitään jakoa vakioputkella, ja moponahan toimi rieju mrt. Kaverin kanssa otettiin jäällä viivat, sillä oli enskarenkaat, mulla sawan "nastarenkaat"(sutii vakiomopolla joka vaihteella, ei mitään pitoa takana) niin mulla suti, kaverilla otti enemmän pitoa jo alussa, ite pykälsin 3 jo 2m päässä lähdöstä :D Sit vaan alko pitoa tulemaan ja helposti ohi :) Erittäin hauska ja hyvän kuulonen putki.

Re: Tehoputket

25.8.2012 19:27

mulla vuotaa toi tg e-nox alkukäyrästä öljyy?? miks näin? pitääkö siihe joku tiiviste laittaa?

Re: Tehoputket

25.8.2012 19:32

Jos kyseessä AM6 kone ni pakoaukon tiiviste luultavasti menny lyttyyn. Uus O-rengas vaa.

Re: Tehoputket

29.8.2012 20:10

Voisko joku sanoa että onko tässä reikäputkessa porattu jo lisää reikiä? viewtopic.php?f=72&t=83463&p=4116869 tossa pari rullausta alas.
kun joku ehdotti reikäputken porausta tkssa, ja eikö oo jotenkin mahotonta jos toi on muokkaamaton reikäputki? joku kokenut vois kertoo, tk vasta tilauksessa ja ei aavistustakaan asiasta=)

Re: Tehoputket

29.8.2012 22:16

Siis tolla reikäputken porauksella tarkotetaan sitä, että porataan niitä nykysiä reikiä isommaksi jolloin äänet hiljenee.

Re: Tehoputket

29.8.2012 22:27

JAA nyt tajusin=) kiitoksia

Re: Tehoputket

30.8.2012 23:22

jukezz kirjoitti:no sitku löin ruuvaril ni tuntu et se ois menny vaa syvemmälle? :O

Ite oon noi kurit ottanu sillai pois että leveä kärkisellä talttapääruuvarilla heiluttelen sitä kuria siellä putkessa ees taas.

Re: Tehoputket

2.9.2012 17:36

Mites ei mopo taho kiihtyä tehoputken kanssa, se vaan laahustaa hetken ja sitte vasta alkaa kiihtymään.Isomman suttimenki vaihoin ja eka koitin 12-56 väleillä ja sitte 14-56 väleillä ja ei kiihtyny yhtään huonommin noilla lyhyillä väleilläkään.Noilla 12-56 väleillä ei myöskään kulkenut kun joku 72 ja ilman teharia 67 suunnilleen nii mikä voi olla vikana?

Re: Tehoputket

2.9.2012 17:52

Jos vaikka pistäsit säädöt kuntoon, kertosit mikä tehari jne..