Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Tehoputket

10.8.2012 15:03

Tuuninkiva kirjoitti:ne vakioputket ku ei hirveesti kisko piikkiä :/. mutta se että jos pistää 2 änkkää äänet hiljenee?

Mihin tartteet repäsevän piikin? Keulan nostoon vai haluutko vaan että kiihtyy nopeesti, what?
Vakioputki on ollut mulle tarpeeks hyvä ja saisi sillä keulittuakin mutta eipä ole ollut kiinnostusta harjotella. Nyt on metrakit tulossa, ja aattelin sitte alottaa..

Re: Tehoputket

10.8.2012 15:59

tp222 kirjoitti:tuo turpokitti tahtoo pitää aika kovaa meteliä, ni kelailin et kannattaisko mun lähtee lyhentämää välipilliä ja laittaa derbi vakioänkkä kiinni?
hiljentäiskö se paljoki, vai onko turhaa ku kilkattaa paisarin läpi äänet


Yhtä kovaa ääntä se pitää vakioänkälläkin

Re: Tehoputket

10.8.2012 17:22

Poraa siittä TK:n änkästä oikeesti ne reikäputken reiät isommiks ja laita kunnon villat niin hiljenee varmana paljon.

Re: Tehoputket

10.8.2012 21:09

Kaveri laitto turbokittiin aprilia rx vakioänkän ja kyllähän se huomattavasti vaimeni, mutta aikamoinen kilkatus kuuluu kyllä silti paisarin läpi :D

Re: Tehoputket

10.8.2012 23:37

SoFast kirjoitti:
Tuuninkiva kirjoitti:ne vakioputket ku ei hirveesti kisko piikkiä :/. mutta se että jos pistää 2 änkkää äänet hiljenee?

Mihin tartteet repäsevän piikin? Keulan nostoon vai haluutko vaan että kiihtyy nopeesti, what?
Vakioputki on ollut mulle tarpeeks hyvä ja saisi sillä keulittuakin mutta eipä ole ollut kiinnostusta harjotella. Nyt on metrakit tulossa, ja aattelin sitte alottaa..


vähä kumpiki. onha sil piikil nii helppo/mukava keulia ja kyllä se kiihtyvyyskin on mielessä

Re: Tehoputket

11.8.2012 1:15

Kyllä keuliminen+yms stunttailu kaiken järjen mukaan on helpompaa putkella missä on laaja tehoalue, kun putkella mikä vetää järjetöntä piikkiä, mutta tehoalue on törkeän kapee.

Re: Tehoputket

11.8.2012 2:04

Oon ostamas tg enoxia joka on ollu kii apriliassa jossa on 80cc pytty, tarviin siis 50cc kiinnitysholkin et saan sen mun 50cc derbiin kii? Mistä niitä saa:D

Re: Tehoputket

11.8.2012 2:26

Eikös apikassa ollu rabasan kone? Eikö siinä oo laippakiinnitys?

Re: Tehoputket

11.8.2012 2:38

On laippakiinnitys niin tuskin tarviit mitään

Re: Tehoputket

11.8.2012 2:46

Okei kiitti:D

Re: Tehoputket

11.8.2012 13:29

jukke96 kirjoitti:ai inisi ajossa vai ajon jälkeen?

siinä ajon aikana. nyt kyllä selvisi se juttu ku kone leikkas kii.

Re: Tehoputket

11.8.2012 14:35

Reetuhai2 kirjoitti:Eikös apikassa ollu rabasan kone? Eikö siinä oo laippakiinnitys?

Paitsi jos on <04, sillo on viel am6..

Re: Tehoputket

12.8.2012 2:07

Tuleehan nuissa putkissa mukana kaikki kiinnitys hommelit ? :nolo:

Re: Tehoputket

12.8.2012 3:57

pirtelö kirjoitti:Tuleehan nuissa putkissa mukana kaikki kiinnitys hommelit ? :nolo:


kyllä tulee jos ostat jostain kaupasta

Re: Tehoputket

12.8.2012 4:08

Joo jos uutena ostat, käytetyistä ny aina tiiä