Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

15.12.2011 20:03

Miks ostatte airsalin 70cc ku metrakitin 50cc saa saman verran tehoa?

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

15.12.2011 20:07

240turbo kirjoitti:Miks ostatte airsalin 70cc ku metrakitin 50cc saa saman verran tehoa?


Jos meinaat metrakit pro race 50 cc, niin siiinä ei oo mitään ala väänöä, tarvitsee pro race putken ja kisa sähköt. Ja muutenkin on huomattavasti kalliimpi.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

15.12.2011 20:08

Niin arvelinkin :lol:

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

15.12.2011 20:12

No ehkäpä sen takia, että jossain 50cc pytyssä saattaa olla samanverran tehoa, mutta siinä otetaan se teho kierroksista. Alakerta rasittuu enemmän, huoltoväli on lyhyempi, joten se on huonompi. Joku peruslaiska 70cc airsal antaa kohtuullisesti tehoa, alakerta kestää hyvin, ja huoltoväli on paljon pienempi kun jossain 50cc high-end pytyssä mikä kiertää niin maan saatanasti.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

15.12.2011 20:12

Wozer kirjoitti:tankkauksen yhteydessä kaatoi sitä öljyä sinne.Noh,tapoja on monia :)


Mutta eikös se öljy mene suoraan sinne tankin pohjalle, eikä sekoitu kunnolla bensan sekaan? :s Mutta millaisilla keinoilla te muut seosvoitelua käyttävät olette sekoittaneet bensan ja öljyn?

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

15.12.2011 20:19

Tuomi_ kirjoitti:
Wozer kirjoitti:tankkauksen yhteydessä kaatoi sitä öljyä sinne.Noh,tapoja on monia :)


Mutta eikös se öljy mene suoraan sinne tankin pohjalle, eikä sekoitu kunnolla bensan sekaan? :s Mutta millaisilla keinoilla te muut seosvoitelua käyttävät olette sekoittaneet bensan ja öljyn?

Entisessä tunturissa sekotin ennen tankkiin kaatoa, mutta kyllä se siellä tankissa sekottuu ku hölskytät mopoo ees taas vähän aikaa

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

15.12.2011 22:11

Paljos tossa Malossi MHR Replica 80cc sessä on heppoja ?

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

15.12.2011 22:49

Katsoppas tuolta "Midrace" kohdasta :)

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

15.12.2011 23:08

Vissiinki sitte samaa tasoa ton Metrakitin Sport Productionin kanssa ?

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

15.12.2011 23:13

ja oisko mitään järkeä laittaa tohon omaan HM mopoon tälläisiä : 80cc malossin mhr replica malli, leo vince v6 handmade putki ja 21-24 kaasari ? tuo putki lähinnä epäilyttää..

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

15.12.2011 23:27

Viestin oikeesta ylälaidasta löytyy se muokkaa nappi, sitä voi käyttää, eikä laittaa tuplia.

Eikä tollaselle pytylle oo mitään järkeä laittaa LeoVincee, LeoVince on aika huono jo vakiopytylle, 70cc:lle vielä huonompi, edes mistää midrace 80cc:stä puhumattakaa.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

16.12.2011 15:16

Juu ei kannata laittaa Leovinceä, ei edes vakiopytylle.

Tuolle setille minä laittaisin Malossi MHR Replica Supermoto-putken.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

16.12.2011 15:44

Jos saan kysyä niin miksi ihmeessä ? Muut keltä oon kysellyt niin jopa suosittelevat tuota 70 Airsalille.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

16.12.2011 16:25

Etkös sä justiin puhunu mhr replicasta? Se on kumminki hitusen erilainen kun airsali...

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

16.12.2011 16:45

Joo mutta annoin vain esimerkin ku ei ilmeisesti sopisi ollenkaan edes 70cc pytylle.