Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Mopojen tuunaus

5.1.2012 23:05

Ei maksa noiden osien maalaaminen lähellekään viittäsataa, jos maalauttaa pulverilla mikä kestää vieläpä ruiskua paremmin. Alle satasella pitäisi nuo osat saada hyvinkin maalattua

Re: Mopojen tuunaus

5.1.2012 23:48

No se olikin pelkkä heitto. Asiasta ei enempää!

Re: Mopojen tuunaus

6.1.2012 12:45

sanoisin että 60-80e hiekkapuhalluksen kanssa teille.Mulle kaikki pulveri maalaus ilmaista 8)

Re: Mopojen tuunaus

6.1.2012 13:38

wau, oot varmaa aika porvari.

Re: Mopojen tuunaus

6.1.2012 17:02

Sopiiko tuo Gilera SMT:hen ? http://www.blackbikeshop.com/products/k ... senda-vm00

Miksei tämä topic ole muuten yleiskeskustelu-puolella?Sopisi sinne mielestäni paremmin.

Re: Mopojen tuunaus

6.1.2012 17:15

Koska Moposkoottereiden tekniikkapuolella on oma skoottereihin erikoistunut tuunaustriidi, näin erotellaan kaikista selvimmällä tavalla tämän olevan vaihteellisten mopojen tuunaukseen ja se toinen skoottereihin. :)

Re: Mopojen tuunaus

6.1.2012 17:22

sopiii kileraan noi katteet, on vaan aika kovaa muovia niin hajoaa helposti

Re: Mopojen tuunaus

6.1.2012 22:14

Itel kesti nuo hyvin vaikka tuli pari kertaa rönyttyäkin, tosin fatbar tais suojata ne... :)

Re: Mopojen tuunaus

6.1.2012 22:20

Juu,kiitos vastauksista.Gilera SMT saattaa tulla talliin tässä ns. talven aikana ja suunnittelen tässä pientä tuuninkia jo siihen =)
Olisiko teillä muita ideoita?Nuo katteet tulee mopoon jos mopo tulee!Sen olen päättänyt. :D

Re: Mopojen tuunaus

6.1.2012 22:23

No fatbaria, uutta takavaloa ja kilventeline, vilkut pois ja maskiks joku hieno sekä kaikki turha pois ni näytää jo aikas komeelta.. :)

Re: Mopojen tuunaus

7.1.2012 11:21

Kaikki turha pois ?
Ite vaihtaisin korkeintaan uuteen gileraan kilventelineen ja fättiksen.Perus vahailu ja kiillottelu riittää,gilerat on jo uutena hienoimpia mopoja ainakin punaisena.

Re: Mopojen tuunaus

7.1.2012 11:44

Niin no..En kyllä tiedä kaikista...

Ajattelin tuossa, että jos vanteille tekisi erään radikaalimman muutoksen.
Maalauttaisi vanteet candy-punaisella ja sitten laittaisi siihen sisäkehään(koittakaa ymmärtää mitä tarkoitan :D )valkoista vanneteippiä ja sitten kiillottaisi sen ulkokehän.
Miltäs tuollainen kuulostaisi?Maski tietty vaihtoon ja ehkä lokarikin,keulaan jotain kotarilookkia?
Vilkut varmaan säilyttäisin..Siis ne vakiot ja laittaisi ne aika piiloon kun eivät kauneudellaan hurmaa, mutta kyllä jossain pitää säästää :lol:

Re: Mopojen tuunaus

7.1.2012 12:54

Jokaisella saa tietysti olla omat mielipiteet ;) , mutta
Itse tekisin näin:

Tanko: Punainen Fättis mustilla kiinnikkeilä/ Musta Fättis punaisilla kiinnikkeillä

Peili: Bilteman peili/ pieni polkupyörän peili tangon alle

Maski: Vakio/ V-Face

Lokari: Bilteman motoloksu (eli siis sama kuin HP, mutta maksaa 10€)

Kilventeline: Lipan päähän Led-valo ja siihen viereen virittelet Mini Arrow-vilkut + kilpi taaksepäin sinne underin yläosaan kiinni (kuitenkin laillisesti)

Pieni koropala (5-7cm) näyttäisi todella hyvältä.

Tuorevoitelupumpun koppa mustaksi, takajarrusylinterin suoja punaiseksi / toisinpäin.

Jarrupolkimen ja vaihdepolkimen kiillotus.

Jarrulevyjen keskiöt punaisella / mustalla.

Re: Mopojen tuunaus

7.1.2012 13:15

Sekä itse pitäisin vakiokatteet, ei ole meinaa mitkää kovin-kummoisen näköiset katteet mieluummin se 150e vakiokatteiden maalaamiseen.

Re: Mopojen tuunaus

7.1.2012 15:09

laita siihen gileraan valkonen fättis punasilla kiinnikkeillä, valkonen v face, ei peiliä tai sitten se bilteman, vakiotarrat pidät, sitten vaikka se hp/biltema lokari ja kilpi ja vilkut vaikka tolleen ku mulla on ;)