Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Mopojen tuunaus

23.12.2011 12:50

Ite ottasin ekaks käsisuojat pois, ja jarrusatulat vois olla punasen hienot.

Re: Mopojen tuunaus

23.12.2011 13:06

dabisshh kirjoitti:mikä vois olla ohutta ja suht joustavaa ja kestävää materiaalii satulan täytteeks kun tuo patja materiaali tuppaa jäämään kuhmuille...:D

Oiskohan mitään jos jostain retkipatjasta tai vastaavasta leikkais?

Re: Mopojen tuunaus

23.12.2011 14:59

Jep,retkipatjan materiaali on hyvää lisättäväksi penkkiin.Eikä jää kuhmuja :)

Re: Mopojen tuunaus

23.12.2011 21:21

Minkävärinen fättis ja kiinnikeet Derbiin? Kuvista poiketen kilventeline on vaihdettu ja käsisuojat otettu pois.

Re: Mopojen tuunaus

23.12.2011 21:48

Punasta molemmat, ainakin kiinnikkeet ja sit vaikka musta tanko ;)

Re: Mopojen tuunaus

23.12.2011 22:08

Ois betaa tulos uuvvet tupet, muutamat tarrat, koropalaa. Mides jos tosta vaikka maalailis jotai pientä punaseks...vaikka eturattaan ja öljypumpun suojat? Ehkä sitte jotai uutta tankoakii jossain vaihees, timelessiä..

Re: Mopojen tuunaus

24.12.2011 0:40

Kolmetoista kirjoitti:Minkävärinen fättis ja kiinnikeet Derbiin? Kuvista poiketen kilventeline on vaihdettu ja käsisuojat otettu pois.


punanen tanko ja mustat kiinnikkeet ;)

E: Mites mites jos tosta mankista maalais rungon ja vanteet valkosiks, mustat osat jättäis mustiks ja jarrukilvet vai koko ton keskiön maalais punaseks ? :eek:

Re: Mopojen tuunaus

25.12.2011 16:27

Ootteko pistäny vanteisiin sähköteippiä vai mitä toi paksumpi teippi on? Ajattelin pistää puolet vanteista punasella teipillä ja puolet valkoisella.

Re: Mopojen tuunaus

25.12.2011 16:47

Juurikin sitä sähköteippiä laittavat. Kannattaa laittaa laadukasta.

Re: Mopojen tuunaus

25.12.2011 16:56

Tuota minimanin punaista oon ostanu (60 senttiä rulla :roll: ) mutta mustalle vanteelle laitettaessa se musta näkyy teipin lävitte. Prismassa oli sitten jotakin muuta joka makso 1,50€ rulla. Olisko se parempaa? Myös ketjusuoja olis tarkotus maalata punaiseksi, pysyykö spraymaali ja siihen lakka päälle ettei tartte mitään pohjamaaleja jne ostamaan kun auton spoileriinkin maalit ja lakat maksoi 60€..

Re: Mopojen tuunaus

25.12.2011 18:58

joo kyllä tossa ketjusuojassa pysyy spray hyvin. aikoinaan kun 1.5v sitten maalasin ketjusuojan mattamustaksi kun oli haalistunut niin en edes hionut ja vedin vaan mattamustan sprayn ilman lakkaa päälle ja kesti siinä ainakin yli vuoden ilman että lähti mistään irtoilemaan :lol:

Re: Mopojen tuunaus

25.12.2011 22:51

Imo ota se ketjusuoja kokonaa poies ;)

Re: Mopojen tuunaus

26.12.2011 1:33

Joo en minä tyhymä ole vaikka olenkin etelä-pohjanmaalta :D

Re: Mopojen tuunaus

26.12.2011 2:09

näyttää imo holmöltä ilman ketjusuojaa kun on ne ketjusuojan kiinnikkeet siinä.

Kolmetoista kirjoitti:Joo en minä tyhymä ole vaikka olenkin etelä-pohjanmaalta :D


miten tää mihkään liittyy :lol:

Re: Mopojen tuunaus

26.12.2011 2:18

Aa ymmärsin tuon lauseen niin että "ota se ketjusuoja pois kun maalaat sen". Eli olen minä tyhmä. Tähän kellonaikaan ei kyllä kannata mitään kirjoittaa. Kiitos ja anteeksi, minä menen nyt nurkkaan häpeämään (tai nukkumaan) :)