Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Mopojen tuunaus

13.5.2013 23:31

Kuva
Tuli sitten kämmättyä metsässä ja seurauksena vääntynyt ohjaustanko ja tarrasarja naarmuilla...

Ajattelin jos ostaisin uuden ProTapen fättiksen ja vaikka jompikumpi näistä tarrasarjoista:

http://www.ebay.com/itm/2002-2003-2004- ... 0a&vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/2013-Factory-Ef ... e0&vxp=mtr

Mitä tuumisitte tälläisestä olisiko hieno??

Kaveriporukasta tulisi myös ehdotuksia jos vaihtaisin nykysen maskin vaikka v-faceen. Olisiko raadin mielestä tämä hyvä idea vai pitäisinkö numerokilven vain?

Re: Mopojen tuunaus

14.5.2013 14:18

Ääni v-facelle ja ''keikon'' tarrasarjalle! ;)

Re: Mopojen tuunaus

14.5.2013 16:12

Jep, miultakin. ;) Komiahan tuo on tollasenaankin. :)

Re: Mopojen tuunaus

14.5.2013 16:28

Nonii tänään sitten se pro tapen fättis lähetettiin postiin pitäis tulla tässä viikon aikana :)

Ja joo onhan toi komea noin, mutta itseä häiritsee ne jumalattomat naarmut niissä tarrasarjoissa nii kyllä uudet ajattelin ostaa tässä kohta puoliin..

Olen itsekkin kallistunut noihin geico sarjoihin kun sen motocross tiimikin käyttää hondia ja toi on nyt aikas lähellä hondaa :D
Pitää viellä katsoa tarkemmin mikä malliset tarrat ostan kun kumminkin joutuu muokkailemaan noita cr 125 tarroja ettei mitään tärkeitä juttuja joudu leikkaamaan pois tarroista.
Viellä punasia letkuja ajattelin ostaa niin tulee aika kerma 8)
Voitte toki ehotella viellä itekki jotain jos mieleen tulee..

Re: Mopojen tuunaus

14.5.2013 17:24

Teetä TMX Graphicsilla joku uniikki, vähän erilainen kuin nykyinen tarrasarja. Numeromaski on mun mielestä hyvä tuossa, jos V-face niin siihen muoviosaan sitten joku tarrasarjaan sopiva tarra :) Nyt kyllä 5/5 mopo, mutta vahinkoja sattuu ja aina voi tehdä paremman, kumminkin oot vähän kyllästyny tuohon nykyiseen vai? :lol:

Re: Mopojen tuunaus

14.5.2013 19:10

Geicon tarrasarja on omasta mielestä pirun nätti, näyttäis varmaa komeelta niiden kaa :)

Re: Mopojen tuunaus

14.5.2013 19:12

Joo jotenkin oon samaa mieltä että geicon sarja on kyllä nätti :) Ite en vaan hirveesti tykkäis olla liikkuva mainostaulu. Toisaalta en sentään mainostais jotain perus monsteria, DC tai rock staria niiku kaikki muut :lol:

Vähän oon ehkä kyllästyny mutta menis kyllä viellä. Vähän ketuttaa kun nyt menee taas turhaa rahaa kun olis ennen kämmiä kaikki ollut ihan hyvin...

Sitä v-facea katon ehkä myöhemmin, kumminkin tollasta ei tuu heti vastaan jos pidän numerokilven :D

Mitenkäs toi tmx-graphics toimii kun hondan kohalla lukee "contact us" eli siis pitääkö soittaa tai lähettää sähköpostia minkä haluaa ja saanko siis ihan itse päättää minkänäköset tulis? ei taida hinnatkaan olla ihan liikaa...

Re: Mopojen tuunaus

14.5.2013 19:28

TMX Graphics. Siinä on oma topic tuolle firmalle. Laitat vaan sinne sähköpostia minkälaisen haluat, ne suunnittelee just sellaisen kun haluat. Tosi paljon hyvää palautetta kuullut ko. paikasta, asiakaspalvelu kuulemma huippuluokkaa :) Tsekkaa VictorH:n DT:n tarrasarja, aika hyvää jälkeä! Itekkin aattelin hommata Detsiin tarrasarjan, kysyin että olisko minkälaista saatavilla niin seuraavana iltana tuli muutama tarrasarja niiden sivuille. ;) Ne lisää vaikka sun nimen siihen tarrasarjaan, lisää logoja ja vaihtelee värejä jne.

Re: Mopojen tuunaus

26.5.2013 15:29

Joo mulla on derbi senda r drd racing -05 ja tilasin fättikselle siniset psychickin raiserit. Niin bilteman mustan fättiksen oon hommaamas nii kumpi olis parempi mx vai mini mx? Olisko tommotteesee vakio mallisia takakatteita kohtuu hinnalla jossai? nopeat vastaukset ovat tervetulleita!

Re: Mopojen tuunaus

26.5.2013 23:06

Kuva

Mitähän mun pitäis tehä tolle runkopalkille, siis tolle joka menee emäputkesta jalkatapille. On aika orvon näkönen. Aattelin lyyä 24MX tarran siihen, mutta en tiiä onko se kovin komee.. Oisko joku teippaus? Maalaamaan en rupee

E: jotain muutakin kivaa pientä tuuninkia vois mulle vinkata :)

Re: Mopojen tuunaus

27.5.2013 0:11

@RapeJesse
Osta toi MiniMX, tosi mukava ajoasento ja vähän harvinaisempi tanko! ;)

Re: Mopojen tuunaus

17.6.2013 22:25

onnistuikohan tuon kuvan laittaminen nytten? :D mutta kummiskin antakaa nyt jotain vinkkejä tuon räxän laittamisessa pitäisi saada näyttämään "modernimmalta" :D rungon väri hieman hankaloittaa koska jos tekisin esim valko mustan niin runko erottuisi rumasti :s mutta jotenkin jos saisi laitettua räikeän mutta samalla tyylikkään, ajattelin nyt ainakin maalata kaikki katteet mustaksi. ja pikku osat ehkä pinkiksi(?) sopisi hyvin tprn 80cc pinkin pytyn kanssa :D mutta antakaa nyt jotain vinkkejä ja tuo reikä mikä jää takakatteista siihen kun saisi hienosti muokattua turkkipellin palaset tai jotain pleksiä, mutta antakaa nyt niitä vinkkejä :P
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Re: Mopojen tuunaus

27.6.2013 12:41

ViTSi kirjoitti:Kuva
Tuli sitten kämmättyä metsässä ja seurauksena vääntynyt ohjaustanko ja tarrasarja naarmuilla...

Ajattelin jos ostaisin uuden ProTapen fättiksen ja vaikka jompikumpi näistä tarrasarjoista:

http://www.ebay.com/itm/2002-2003-2004- ... 0a&vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/2013-Factory-Ef ... e0&vxp=mtr

Mitä tuumisitte tälläisestä olisiko hieno??

Kaveriporukasta tulisi myös ehdotuksia jos vaihtaisin nykysen maskin vaikka v-faceen. Olisiko raadin mielestä tämä hyvä idea vai pitäisinkö numerokilven vain?


MIkä numerokilpi ja valosetti toi on?

Re: Mopojen tuunaus

27.6.2013 14:47

Itellä kans tehty tommoset reiät kumpaakin etukatteeseen, ja niihin laitettu sellasta ritilää. Ihan jees näköinen, voin laittaa kuvan jossain vaiheessa kunhan tota vähän ehostetaan muuten ku pikkase osissa :D

Re: Mopojen tuunaus

27.6.2013 15:05

EetuLaine kirjoitti:MIkä numerokilpi ja valosetti toi on?


Numerokilpi on Honda cr 125 vm.07 muistaakseni. Valo on mototnetistä ostettu auton joku lisävalo :lol: