Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Mopojen tuunaus

2.10.2011 1:31

shalloa kirjoitti:Minkä näkönen toi Acerbis HP Enduro maski on luonnossa :D?

http://www.mpt.fi/index.php?productID=42117

Yhtä ruma kuin kuvassa,,

Re: Mopojen tuunaus

2.10.2011 11:11

shalloa kirjoitti:Laitan huomenna kuvaa jos löydän kameran piuhan ;)
Minkä näkönen toi Acerbis HP Enduro maski on luonnossa :D?

http://www.mpt.fi/index.php?productID=42117

On kyllä niin saatanan ruma maski kun voi vain olla.. :eek: Näyttää vähän vanhemman mallin piikkidetsin vakiomaskilta, vaan on vielä vähän rumempi.

Re: Mopojen tuunaus

2.10.2011 11:29

Noniin nyt löytyy kuvaa gilskusta!
Eli haussa uusi takalippa ja maski. Edullisesti pitäis saada ja päävärinä valkoinen :)
Uutta tnt takalippaa en osta...

Re: Mopojen tuunaus

2.10.2011 11:41

Husse lippa tois vähä kisasuutta tohon mutta se kannattaa modata kans hyvin ettei jää rakoja ja sillee :P
Ei oo kyl halpa maski mut valkonen V-Face sopis aika hyvin :D

Re: Mopojen tuunaus

2.10.2011 12:15

kerokaas viel jotaa pientä tho mun bultacoo ku enite nää keksi ja jotaa siit kyl viel uupuu....:D

Re: Mopojen tuunaus

2.10.2011 13:20

Joo enköhän mä sen polisportin husse lipan osta ja modaan sen sitten kunnolla.
Kertokaas hyviä nettisivuja mistä pystyis selailee maski valikoimia!

Re: Mopojen tuunaus

2.10.2011 18:03

Sparewheel,Tmi-jani kaasalainen, Mc scatter,mpt ymym....

Re: Mopojen tuunaus

2.10.2011 20:47

kertokkaaas mielipiteenne deeteestä ja mitä vielä lisää? :)

Re: Mopojen tuunaus

2.10.2011 21:28

^^jaani^^ kirjoitti:kertokkaaas mielipiteenne deeteestä ja mitä vielä lisää? :)

Ehkä jotaki tarroja hyvällä maulla. Ja sitte magneetonkopanm ja muitten pienten osien maalailua.

Re: Mopojen tuunaus

3.10.2011 9:12

shalloa kirjoitti:Joo enköhän mä sen polisportin husse lipan osta ja modaan sen sitten kunnolla.
Kertokaas hyviä nettisivuja mistä pystyis selailee maski valikoimia!


Mun mielestä kannattais pitää se vakio kiinni. IMO hussen lippa ei sovi kuin husseen.. Mut sunhan se mopo on eli ite päätät.

Re: Mopojen tuunaus

4.10.2011 12:54

Oisko kenelläkään kuvaa minkös näköinen tällänen vanneteippi on (tässä tapauksessa paremminkin tarra)

Re: Mopojen tuunaus

4.10.2011 17:55

Ostin tämmösen masain mikä on vakion näköinen mutta sirompi takalippa on ja minivilkut joka nurkassa. Mitä kaikkea tuningia toho vois laitella??? :D

Re: Mopojen tuunaus

4.10.2011 20:24

No ihan ekaks irrotat sen petolinnunperseen mitä on jotkut maskiksikin haukkunu(jos siinä on vielä se vakiomaski), vinttaat sen mahollisimman syvälle pöpelikköön ja ostat esim.Polisport MMX tilalle. Jos oot rahamiehiä niin sen jälkeen minimotoracingilta Honda CRF50 katteet ja niihin tarrasarja. ;)

Re: Mopojen tuunaus

4.10.2011 20:44

Kertokaa mielipiteenne Mankista ja antakaa vinkkejä miten siitä saisi hienon pikkurahalla. : )

Re: Mopojen tuunaus

4.10.2011 21:15

Aito Monkey!? Älä tee mitään,tai no sivuposket mustaksi.Itse en tekisi mitään muuta aidolla Monkeylle ;)