Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Mopojen tuunaus

7.12.2011 1:20

Antakaaa mielipiteitä, uus peili ostos listalla.. Valkea stage6 (30€/kpl) vai valkee normi f1 (9€/kpl) vaiko bilteman tangonpää (30€/2kpl).. ei tietenkään laitettuna tangon päähän vaan siihen tankoon nii kun kaikilla se on..

Re: Mopojen tuunaus

7.12.2011 18:18

Mitä tuninkia keksis rieskalle? SM-line lokari varmaan tulossa, mut mitä muuta vois laittaa?

http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo11276/

Re: Mopojen tuunaus

7.12.2011 18:51

Vähän huonoja kuvia,mutta varmaan nyt jotain vanneteippiä tai pari tarraa vois olla piristävää.Jos oikein muistan,että millainen maski riejussa on niin minun mielestä sitä ei tarvitse ruveta vaihtamaan. ;)

Re: Mopojen tuunaus

7.12.2011 23:42

Gogge kirjoitti:Antakaaa mielipiteitä, uus peili ostos listalla.. Valkea stage6 (30€/kpl) vai valkee normi f1 (9€/kpl) vaiko bilteman tangonpää (30€/2kpl).. ei tietenkään laitettuna tangon päähän vaan siihen tankoon nii kun kaikilla se on..


Valokonen Stage6 ois mun mielestä hyvä ja sopis tuohon sun Betaan ;). (TNT?) F1 peiliä en nyt ainakaan laittaisi, koska on mielestäni aika ruma ja suhteellisen huonolaatunen (<-- ainakin suurin osa) :s .

Re: Mopojen tuunaus

7.12.2011 23:58

Juu no tilaillaa kaasalaiselt sitte semmone tässä joskus.. Onkos niitä punasia rk 420 ketjuja missä myynnissä? Kmc noita kanssa valmistas. Vois olla komeet ku jaksaa vaa putsata.

Re: Mopojen tuunaus

8.12.2011 17:49

http://www.motot.net/talli/osat/id25501/

Ostaisko? 8)

Re: Mopojen tuunaus

8.12.2011 18:05

Älä helevetissä :D Massa tuning ja teini tuning on laimeeta tän jonne tuningin rinnalla :o Ja eurolla jos tommosen saisit itelles. Normi saksillakin voi leikata tommosta ohutta alumiinia.

Re: Mopojen tuunaus

8.12.2011 18:13

Wozer kirjoitti:Vähän huonoja kuvia,mutta varmaan nyt jotain vanneteippiä tai pari tarraa vois olla piristävää.Jos oikein muistan,että millainen maski riejussa on niin minun mielestä sitä ei tarvitse ruveta vaihtamaan. ;)

Motonetin vannetteippiä mulla itseasiassa onkin, mut en saa millään sitä suoraan ja näyttää häröltä kun menee ihan kieroon. Mukana tulevalla työkalulla ja ilman on kokeiltu, mut ei vaan mene. :D

Re: Mopojen tuunaus

8.12.2011 18:49

Gogge:Täytyy nyt varmistaa,että kai tajusit tuon olevan sarkasmia? :D

Re: Mopojen tuunaus

8.12.2011 20:32

Koitetaanpas nyt taas pysyä aiheessa.

Re: Mopojen tuunaus

13.12.2011 20:09

onko kellää kokemuksia punasesta rengas tussista et näkyykö mihikää ?

Re: Mopojen tuunaus

13.12.2011 20:39

Kyllä pitäs näkyä, tod. näk. se on sellainen vähän tumma punainen renkaassa, mutta punainen silti.. Valkea yleensä näyttää parhaalta.

Re: Mopojen tuunaus

13.12.2011 20:57

Gogge kirjoitti:Kyllä pitäs näkyä, tod. näk. se on sellainen vähän tumma punainen renkaassa, mutta punainen silti.. Valkea yleensä näyttää parhaalta.

kokemusta :) ?

Re: Mopojen tuunaus

13.12.2011 21:02

Villi veikkaus. Valkeeta kyllä oon nähnyt. Ja punanen mustalla pinnalla menee melkovarmasti vähän tummemmaks mitä "tuppi väri".. Tai ehkä jossain kuvassa oon nähny punasta ja valkeeta sekaisin. Kyllä sen punaseks tunnistaa, muttei erotu ihan yhtä hyvin kun valkee.. Jos oikein muistan siis :D

Re: Mopojen tuunaus

18.12.2011 11:44

Sopiskos tohon mun laitokseen: kokonaan mustat takakatteet, tai sitte leikatut takakatteet?

Ja mitä muuta tolle viel keksis :idea: