Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Mopojen tuunaus

28.11.2011 19:20

Isot alkukirjaimet, pisteet ja pilkut kiitos.

Mun mielestä kotarin enskaloksu sopii just hyvin enduroihin ;) Ei oo kyllä liian iso/lapiomainen.

Re: Mopojen tuunaus

28.11.2011 20:05

No, tehän sen paremmin tiiätte ja sulla Topsa ainakin näyttää nätiltä tossa gilerassa. :)

Vaihretaas loksu sitten siihen kotkan loksuun. Istuuko nätisti hussen numerokilven kanssa, vai pitäskö ostaa suoraan vaikka toi uudenmallinen valomaski, kotarin siis?

Re: Mopojen tuunaus

28.11.2011 20:11

Osta KTM:n numerokilpi?Tai no pirusti hienompihan se uudenmallinen Kotkan valomaski on,mutta se näkyy sitten siinä hinnassa :|

Re: Mopojen tuunaus

28.11.2011 20:45

Ei oikein sovi omaan silmään toi kotarin numerokilpi. Kattellaas jos raaskis sen 80e maskiin laittaa :)

Re: Mopojen tuunaus

29.11.2011 19:13

Näistä makuasioista on aivan turha kiistellä. Toisen mielestä kotarin loksu sopii, toisen mielestä taas ei. Toisen mielestä kannattaa laittaa numerokilpi, toisen mielestä taas ei. ;)

Re: Mopojen tuunaus

29.11.2011 22:49

Aivan niin.

Tietysti lokarivaihtoehtona ois joku toisen krossin loksu, YZ, CRF jne. Pitäs vaan jostain löytää kuva että minkä näkösiä nuo on. Oisko se ollu toi yz missä oli se uusin vm. lokari ihan nätti, ainakin omaan silmään. Jollain ollu kyl mototissaki kuva semmosesta.

E: Joo, valkoinen YZF 10-11 lokari tulossa. Sen kaveriks pitäs keksiä joku maski tai numerokilpi. Mites vaikka husq istuu, näyttääkö tyhmältä jos jää pienet kolot lokarin ja numerokilven väliin?

Re: Mopojen tuunaus

2.12.2011 23:44

Mitäs tähä mun betaan vois vaihtaa/laittaa? Uusimmasta kuvasta poiketen, on valkoiseksi maalatut rengastekstit, ei muuta. Oon meinannut valkosia käsisuojia, mutta empä sitten tieedä..Eikä mikään punainen käynnistyspoljinkaan mun mielestä paljoa tuo iloa..

Re: Mopojen tuunaus

2.12.2011 23:53

Omasta mielestä maskin+lokarin vois vaihtaa, mutta jos pidät niin ei sitten tietenkään.

No näitä perusjuttuja, fättis+kiinnikeet, Kilventeline(/led-valo+telineen teet itse), Pikkuosien maalailua esim. valkoseks tai punaseks. Vilkutkin vois vaihtaa ja pari tarraa tois vähän näköä.

Siinä jotakin ;) .

Btw. Älä laita käsisuojia :D .

Re: Mopojen tuunaus

3.12.2011 0:01

Turze kirjoitti:Omasta mielestä maskin+lokarin vois vaihtaa, mutta jos pidät niin ei sitten tietenkään.

No näitä perusjuttuja, fättis+kiinnikeet, Kilventeline(/led-valo+telineen teet itse), Pikkuosien maalailua esim. valkoseks tai punaseks. Vilkutkin vois vaihtaa ja pari tarraa tois vähän näköä.

Siinä jotakin ;) .

Btw. Älä laita käsisuojia :D .

Nojooh lokari vaihettu lapio enska lokarista sm lokariin viime kesänä, mikä sopii ihan hyvin mielestäni maskin kanssa :) Ellei sitten maskia joskus vaihtoon..Tosiaan joitain osia vois koittaa maalata, ja vaikka tupet vaihtoon yms..Betassahan minivilkut valmiina, vaikka ovatkin vähän isot minivilkuiksi, emmä niitä silti jaksa rueta vaihtamaan :D

Re: Mopojen tuunaus

3.12.2011 20:26

nyt jotain pieniä ehdotuksia derbiin. Tulossa siis mustat etukatteet ja penkinpäällinen kun vanhat jo niin huonossa hapessa penkinpäällinen alko vähän sulamaan noista reunoista joskus +25 keleillä :lol: ja syylärin suojan maalaan valkoseks, koropala tulee takaisin keväällä että talvella yltää jalat maahan. näitten lisäksi vielä jotain pientä saa ehdotellan!

Re: Mopojen tuunaus

4.12.2011 12:50

Saako tätä takalippaa taivutettua kuumailmapuhaltimella? Näyttää kohtuu paksulta, niin ajattelin varmistaa ennen tilaamista.

Re: Mopojen tuunaus

4.12.2011 13:43

Eiköhän kaikki muovit taivu,kunhan lämpöä on riittävästi.Aika halpa muuten..Pitäisköhän itsekkin tilata?

Re: Mopojen tuunaus

4.12.2011 13:44

Kyllähän tota saa taivutettua kuumailmapuhaltimella lämmittämällä.

Re: Mopojen tuunaus

4.12.2011 21:47

Antakaas jotain pikku tuninki vinkkiä beetterii :) Ilmanohjurit, öljypumpun suoja, öljyntäyttö korkki ja eturattaan suoja vaihtanut värinsä jo punaiseksi. Myös kilventelineen ja koropalan aikani kuluksi väsäilin.. Vähän vähemmän massa vehkeeks tarkotus tehä, vaikkei nämä massaa ole muutenkaan.. mutta muista vastaavista erottuvaksi :p

Re: Mopojen tuunaus

4.12.2011 22:20

Noissa kun on mustat vanteet niin itse laittasin niihin punaset vanneteipit ;)