Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Mopojen tuunaus

26.11.2011 18:17

Timppavaan kirjoitti:Kellään live kuvaa? :lol: http://pitbikecenter.fi/index.php/defau ... oinen.html

Voi pyhä perkele 360 euroa..

Re: Mopojen tuunaus

26.11.2011 18:43

Wozer kirjoitti:Timppavaan : Onko se Enduro vai supermoto?E: jaa,enduro näköjään.Älä sitten noin paljon leikkaa niistä katteista pois,vähän vähemmän otat pois kuin tuosta Gilerasta on otettu ;)
Niklas: Mitä?Minun mielestä passaa tuo Halo täydellisesti tuohon sun gileraasi.Ja etkös sä sen juuri siihen hankkinutkin..Voit sinä sen toki vaihtaakkin,mutta itse miettisin hieman pidempään ennenkuin hommaa maskin,että pitääkö siitä vai kyllästyykö parin kuukauden jälkeen?

mähä laitoin ton viestin kaua enne ku laitoin ton halon :D:D

Re: Mopojen tuunaus

26.11.2011 18:44

Pitääköhän olla tyhmä vai liikaa ylimäärästä rahaa että maksaa tollasesta maskista 360€ jossa lamput maksaa ~30€ ja muovi maksaa n. 5€... :roll:

Re: Mopojen tuunaus

26.11.2011 18:53

Tämä mun kone on kyllä nyt seonnut jotenkin..Tänään tuo sinun viestisi oli edellisellä sivulla ja joku oli lainannut sen..vai olenko mä vaan sekaisin... :D Njuu eipä sitten mitään :)

Re: Mopojen tuunaus

26.11.2011 19:15

Oon tilaamas Kaasalaiselta TNT Demon Carbon vilkkuja. Vilkut 19€, postikulut 10€. Haistakaa nyt sanonko mitä :lol: :lol: Taitaa jäädä vilkut hyllyyn..

Re: Mopojen tuunaus

26.11.2011 19:27

Minä en uskaltaisi tilata mitään TNT-tekelettä :s

Re: Mopojen tuunaus

26.11.2011 19:34

Jos joku viittis linkittää 15-25€ hintaiset minivilkut (ei led) niin olisin todella kiitollinen.

Re: Mopojen tuunaus

26.11.2011 19:40

Kyllä mulla on ainakin TNT vilkut pelittänyt mainiosti samoin kavereilla. Paitsi yksi vilkkuu mulla on hapettunu, kun oli käyttämättömänä mutta sekään ei mikää paha vika ollut.

Re: Mopojen tuunaus

26.11.2011 19:58

Onkos toi http://www.menopelimarket.fi/Minivilkku-Laser oletan että merkki on Forte? parempi kuin TNT? TNT:tä kattelin ensin kun ei oikein muuta ei-led minivilkkua pompannut silmiin netissä selaillessani, nyt sitten huomasin tuon.

Re: Mopojen tuunaus

27.11.2011 2:22

Aika samaa tavaraa on. Jotkut kestää ja jotkut ei. Mun kohdalla TNT-osat on kestänyt mainiosti. Esim. käynnistys- ja vaihdepoljin Derbissä, kestää vieläkin kaverilla. :)

Re: Mopojen tuunaus

27.11.2011 11:41

jos sattuu motonet kauppa olemaan lähellä niin sieltä saa forte merkkisiä minivilkkuja tavallisella hehkupoltimolla "hiilikuitu" kuorella 24,9e/pari, löytyy netistäkin motonet.fi sivulta laitat hakuun osanumeron 38-2864 . minulla kestänyt hyvin muutaman tuhannen kilometrin matkan ilman mitään ongelmia noi motonetin vilkut.

Re: Mopojen tuunaus

27.11.2011 15:49

Joo tonne 4km päähän valmistu tänä kesänä motonetti. Onko noilla Forten, DICEn ja Team10 led-kilventelineillä mitään eroa? Samassa hintaluokassa kun näyttävät olevan.

Re: Mopojen tuunaus

27.11.2011 16:00

tuskimpa noilla mitään eroa on kaverilla joku wandamotorilta tilattu merkiton kiinalainen ledilippa ja hyvin pelittää :D

Re: Mopojen tuunaus

27.11.2011 16:05

Käytännössä ne kaikki lipat on täysin samoja. Sitä Dice/Team10/Forte kilventelinettä myydään ties miten monella eri nimellä, mutta ne on kaikki aivan samoja kapistuksia, varmaan samalta tehtaaltakin peräisin.

Re: Mopojen tuunaus

27.11.2011 16:11

Olis tarkotus tuohon nyt hankkia ledilippa. Varmaan tuon team10 laitan siihen talven aikana. Tossa derbissä on perää korotettu 8cm (penkinjatkeen päästä mitattuna) ja ledilipassa se alkuperänen kulma näyttää aivan taivaalle joten sitä joutuis taittamaan. Saako sitä kulmaa muutettua kuumailmapuhaltimella/hiustenkuivaimella ja kummalta puolelta pitää puhaltaa ettei se valo vahingoitu?