Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Jarrutopic

11.8.2013 11:31

Mikäköhä ongelmana kun vaihoin AJP jarrusatulaan palat nii toinen oli vaa kulunu iha loppuu ja nyt kun laitoin uudet nii laahaa koko ajan?

Re: Jarrutopic

11.8.2013 15:54

Josko mäntä jumittaa?

Re: Jarrutopic

18.8.2013 15:14

Auttakaa aloittelijaa eli ilmatessa pitäisikö ilmaruuvista tulla nestettä kun se on auki ja jarru pohjassa... Sieltä ei nimittäin tuu mitään vaikka oon toistanu useasti tuota että jarru pohjaan ja ilmaruuvi auki... Ja jarrunestesäiliö on täynnä ://

Re: Jarrutopic

7.9.2013 23:21

moi, osaako joku sanoa mistä johtuu kun mun yamaha dt välillä jarruttaa itestäään ? varsinkin ku on hiljaset vauhit 1-4 vaihteel?

Re: Jarrutopic

8.9.2013 15:23

joo itekki tartteisin apuja takajarrun ilmauksee ku ei onnistu sitte millää .. eli voisko joku selittää iha että miten koko prosessi menee, etten ois koko aja tehny joteki vääri :nolo: siis jarrunestesäiliö on täynnä ilmaus nipasta aina vaa vähä roiskahtaa sitä nestettä välillä ei tuu mitää .... ja ku tätä toistaa vaikka tunnin ni ei silti mitää vaikutusta

Re: Jarrutopic

8.9.2013 16:02

Isolla lääkeruiskulla työnnä ne nesteet alakautta sisään, niin pitäis onnistua.

Re: Jarrutopic

8.9.2013 21:13

jaa mistä alaalta ? siitä mihi se jarrupolkimen juttu menee ?

Re: Jarrutopic

8.9.2013 21:16

Ilmausnipasta.

Re: Jarrutopic

8.9.2013 22:26

ahaaa pitänee koittaa , kiitti neuvosta !

Re: Jarrutopic

9.9.2013 17:35

Ja aina jos tuntuu ettei millään meinaa ilmaantua niin kaataa nestettä ihan reilusti järjestelmän läpi, nipat auki ja kippo alla. Pätee aika moniin muihinkin järjestelmiin, ja samalla saa vähän paskaa uloskin letkuista yms.

Re: Jarrutopic

11.9.2013 19:55

joo kiitti hyvistä neuvoista jotia oonki jo koitellu, mutta silti tuo saatanan paska ei ilmaannu ! :x mites ku oon kuullu ku yks kaveri sai alipainepumpulla tehtyä ni paljoha sellane maksaa ja mite toimii (ikinä enne käytäny missää )? :s

Re: Jarrutopic

11.9.2013 20:56

Jollain oli muistaakseni enskapyörässään ollut ne jarrupolkimen säätömutterit liian tiukalla. Koita säätää ne löysimmälle ja ilmaa uudestaan. Muuta en enää itse keksi.

Re: Jarrutopic

22.9.2013 0:28

kurttu23 kirjoitti:Mikäköhä ongelmana kun vaihoin AJP jarrusatulaan palat nii toinen oli vaa kulunu iha loppuu ja nyt kun laitoin uudet nii laahaa koko ajan?

Poljeppa mäntä suosiolla pois ja hio kevyesti 500 vesihiomapaperilla ja vaseliinia väliin. Eipä jumita enää ;)

Re: Jarrutopic

19.10.2013 21:47

Jännä homma, RMän alkuperäiset jarrupalat kesti nelisen vuotta, sitten ostin 24MXän "twenty"-merkkiset (halvimmat mitä löyty, parikymppiä tais olla tuolloin hinta, nyt 16€) kestivät ehkä sen 5h hiekkatieajoa :D Hinta todellakin kulkee käsikädessä laatuun.

Re: Jarrutopic

19.10.2013 22:27

Jos noin nopeasti sulaa alle, niin kannattaa ottaa asiakaspalveluun yhteyttä. Eiköhän ne sieltä uudet lähetä, syytä ainakin olisi.