Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Jarrutopic

24.11.2012 22:58

Ilmausnipan ku aukassee nii elämä on paljo helpompaa :lol:

Re: Jarrutopic

26.11.2012 13:36

Vaihdoin takajarrupaloja ja huomasin et takajarrusatulan mäntä ei liiku mihinkää. Saaks sen pelastettuu jotenki vai pitääk ostaa korjaussarja?

Re: Jarrutopic

26.11.2012 14:37

Sen saa väännettyä takasin paikoilleen. Jos ei meinaa aueta, avaa hieman ilmausruuvia...

Re: Jarrutopic

19.12.2012 0:08

En ole kyllä täysin varma kuuluuko tähän topicciin mut en oikee tiiä mistä muualta kysyis. Jos kellää ois mitää tietoa että miten saa asennettua käppärin toho mun apriliaan ku ajattelin siitä stuntterin tehä.?. Oisko vaijerilla toimiva liian heikko? Mistä sais tarvittavat osat? Ois hyvä jos joku jaksais/osais vastata.

Re: Jarrutopic

11.1.2013 21:53

Eli,lu pitäs vaihtaa talvirenkaat ja laittaa jarrut kiinni mutta ongelmana on että jarrupalat on menny kiinni toisiinsa,mite sais ton aukastua?

Re: Jarrutopic

11.1.2013 23:27

Tossa kaksi kommenttia ylempänä olisi ollut vastaus... eli avaat ilmausruuvia vähän ja väännät ne palat pois yhestä vaikkapa ruuvimeisselillä.

Re: Jarrutopic

11.1.2013 23:36

En kyllä ite ilmaruuvii avais, vaan säiliön korkin. Sitten kampeet jollain erilleen. Älä kuitenkaan kulutuspinnasta jos aiot niitä vielä käyttää, jarrupinta murentuu helposti.

Re: Jarrutopic

12.1.2013 2:01

jees :lol: kiitosta vastauksista.Menin jo ruuvimeisselillä ragella yrittämään avata sitä :roll:,ja pikkuc tuli kolhua tuohon paloihin...tyhymä minä :x

Re: Jarrutopic

15.1.2013 18:17

Empä mie mittään ylimäärästä huomannu ku noin tein. Paitsi että jarrunestesäiliöstä tyrkkäs vähän ainetta pihalle ja ne meni osittain siitä maalatulle jarrukahvalle. :DD Hyvin on jarrut vielä pelittäny. Nyt syksyllä otin jarrukhvan irti ihan varmuuden vuoks. ;)

Re: Jarrutopic

16.1.2013 19:47

Eli sulla ei oo etujarrua?!?!? 8o

Re: Jarrutopic

16.1.2013 20:29

Tai sitten irrotti jarrukahvan ku kampes jarrupaloja ettei men jarrunestettä kahvalle. :roll:

Re: Jarrutopic

16.1.2013 21:22

Mää tajusin ton silleen että otti jarrukahvan pois eikä oo vielä laittanu sitä edes takasin... Liekkö ees koko mopo ajossa, sitte se ei haittais :) Itellä ei oo kyllä koskaan missään pelissä sylkässy jarrunesteitä pois ku oon kammennu jarrupaloja auki, piän vaan ilmausnippaa auki enkä sitä kantta mikä on tangossa.

Re: Jarrutopic

18.1.2013 22:30

Kuva


Onko mulla nuo jarrulevyt pilalla kun niissä on tommonen epätasanen pinta ja ulkoreunalla on tollanen kynnys? Jarrupalat ei ollu ees loppuun kulunu. Toisessa palassa on milli pintaa ja toisessa kaksi milliä. Tuo on takajarrulevy etujarrulevy ei ollu noin paha. Heitänkö tuon mehtään ja ostan uuden vai haittaneeko nuo?

Re: Jarrutopic

18.1.2013 23:43

Ite ainaki ajaisin vielä monet kilometrit, tai itse asiassa ajankin :lol:

Re: Jarrutopic

19.1.2013 0:41

Tuo ole pilalle mennyttä nähnykkään! Kovaa jarruttelua vaan, on noita paljon pahempiakin nähty.