Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

26.2.2008 14:44

jonik1 kirjoitti:Mulla on ollu Sepossa pari päivää ja meni hermot jo siinä ajassa. Kuulu kovemmat äänet kaasarista kuin putkesta.


Se pistää ärsyttämään. Ja imuääni on vielä niin hyökkäävä, että alkaa rasittamaan muitakin ku vaan itteä...

26.2.2008 14:53

mulla ainaki on iha namuskuukkelit äänet piperin kans ;) ei kuulosta teharimopoltakaan niin pahasti. oikeastaan ei turbokitin ääni ees kuulu yhtään omaan korvaan :D

26.2.2008 15:18

winsku kirjoitti:mulla ainaki on iha namuskuukkelit äänet piperin kans ;) ei kuulosta teharimopoltakaan niin pahasti. oikeastaan ei turbokitin ääni ees kuulu yhtään omaan korvaan :D


Näin yks päivä ku lähit amiksen risteyksestä ja kyllä se aika zetorilta vaan pienillä kierroksilla kuulosti. :D Toki viripytyis on kovemmat pakoäänet korkeilla kierroksilla.

26.2.2008 15:27

:D se nyt muuta tee kun röpöttää ekat kaks vaihdetta :D ja booaa loput 4 ;) kovat säädöt

26.2.2008 15:29

Nicsu kirjoitti:
winsku kirjoitti:mulla ainaki on iha namuskuukkelit äänet piperin kans ;) ei kuulosta teharimopoltakaan niin pahasti. oikeastaan ei turbokitin ääni ees kuulu yhtään omaan korvaan :D


Näin yks päivä ku lähit amiksen risteyksestä ja kyllä se aika zetorilta vaan pienillä kierroksilla kuulosti. :D Toki viripytyis on kovemmat pakoäänet korkeilla kierroksilla.

Eipähä, justii hyvät imuäänet ja mahtava turbokitin kilinä. ;) Kyllä se pieni poliisimagneetti pitää ollakki ku poliisilaitoksen vieres koulu kerran on.

26.2.2008 15:32

Heh :) No joo, ehkä oon vaan kateellinen ku ajelen kurittomalla. Ja ei niillä sinivuokoilla sinne pitkä oo, jos toi jeppe on ajanu aamulla ratsian läpi. :roll:

26.2.2008 15:33

:D pollareita melkee kiinnostaa, vedän aina iha täysiä siitä ohi ku tuun kouluu / lähden koulusta :D

26.2.2008 15:33

Ja nyt menee sen verran OT:ksi että voitais vaikka siirtyä yv:n puolelle jos jotaki sanottavaa vielä on. :)

26.2.2008 15:37

lähetää kahville johonki, mul on tylsää ;< en kyl tiiä toimiiko gg ku ränssäsin yömyöhää eikä jaksanu testiajoa :D ainii offtopic ;<

kantsii muute ostaa kunno putsariöljyä, kyl huomaa eron heti =)

26.2.2008 21:55

karvanoppa^ kirjoitti:
salax kirjoitti:kumpi on parempi malossin ilmansuodatin vai Piper Cross..onko kellään malossin ilmanpuhdistimest kokemuksia?

riippuu kuule mikä malossin putsari.. mutta toi piperihän on kehuttu ja kuulemma hyvä putsari, että semmosen ite ostaisin :)


Itse ottaisin Malossin koteloputsarin. Käy suoraan Dell'Orto:ihin ja ei pidä oravista.

27.2.2008 9:40

Veli-Vihannes kirjoitti:
karvanoppa^ kirjoitti:
salax kirjoitti:kumpi on parempi malossin ilmansuodatin vai Piper Cross..onko kellään malossin ilmanpuhdistimest kokemuksia?

riippuu kuule mikä malossin putsari.. mutta toi piperihän on kehuttu ja kuulemma hyvä putsari, että semmosen ite ostaisin :)


Itse ottaisin Malossin koteloputsarin. Käy suoraan Dell'Orto:ihin ja ei pidä oravista.

ei kyllä mee oravat läpi piperistäkää ja seki menee suoraa lorttoo ku on nippuside kiinnitys :)

27.2.2008 14:46

Mutta Malossia ei tarvi öljytä, eikä mee helposti vettäkään, koska koteloitu.

28.2.2008 10:39

Kyllä sekin pitää öljytä. Se on jo tehtaallakin öljytty valmiiksi. Sitten, kun menee likaiseksi, se pitää puhdistaa ja öljytä itse.

28.2.2008 11:06

mulla OLI peeveessä malossin kiekko suodatin mutta suzuki imi sen sisutan sisäänsä.. :D

28.2.2008 13:09

otheri kirjoitti:mulla OLI peeveessä malossin kiekko suodatin mutta suzuki imi sen sisutan sisäänsä.. :D


Kaverilla kävi samalla lailla. Mutta kyllä toi silti mun mielestä tosi hyvä on, vaikken ite omistakaan. Suodattaa tosi hyvin, on näyttävä ja kaiken lisäksi vielä Malossi ;)