Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

20.2.2008 23:33

Hitsi... Saiskin mustikkapiirakkaa...
Etolasta löytyy hyvin. Itellä on kanssa tommoseen vanhaan runkoon väsätty vaahtomuovisuodatin. Hyvin toimii, silloinkun se sattuu kiinni olemaan.

Älkää ikinä ajako ilman putsaria- Älkää tehkö, niinkuin minä teen, vaan niinkuin sanon...

21.2.2008 9:07

eki1 kirjoitti:Älkää ikinä ajako ilman putsaria- Älkää tehkö, niinkuin minä teen, vaan niinkuin sanon...

Mitäs sulle kävi? Mä ajoin 20 kilometriä putsaritta talvikelissä niin eihän siinä ollu mitään, kierti vaan pelottavan ilosesti :D Taitaa olla hitusen liian iso suutin kun kiertää ilman putsaria paremmin kun putsarin kanssa. ;)

21.2.2008 18:10

Varmaankin kenties kone väljistyy?

Ei se putsari siin virtausta jarruttamassa ole.

21.2.2008 18:13

WPWW kirjoitti:Varmaankin kenties kone väljistyy?

Ei se putsari siin virtausta jarruttamassa ole.
En oo ite koskaan kyllä mitään väljistymistä huomannu. Joskus pv:lläki ajeltii satoja kilometrejä ilman putsaria kun toimi paremmin. :D Sillon ei vielä osannu säätää ym. Eiköhän se väljisty enemmänkin sillon ku on putki irti. ;)

:D

21.2.2008 18:15

Miksi pytty väljistyy ku putki on irti??

Re: :D

21.2.2008 18:20

SuzukiPv^^ kirjoitti:Miksi pytty väljistyy ku putki on irti??
Ei oo vastapaineita.

Mut jos jatkettas niistä ilmanputsareista.. ;)

21.2.2008 18:52

??? Ei se vasta paine väljistymiseen vaikuta. Jos vaikuttaa niin monta monta kertaa vähemmän kuin putsarin puuttuminen. Putki vain tuo osan seoksesta takaisin joka karannut.

21.2.2008 19:07

[Offtopic]
No totanoinniin... Vaikka ot:tä onkin, niin ensinnäkin vastapainetta ei ole olemassa ja toisekseen, ei se minun mielestäni pahemmin vaikuta. Vaikka ei putkea olisi. No, tietysti bensaa kuluu/ei pala, tehoton ja ei oikeen muutenkaan toimi, mutta en usko sen vaurioittavan pahemmin. Ei tosin parannakkaan. Tietysti voidaan ajatella syntyvän vaikutusta, kun seos palaa matalemmassa paineessa, ja siittä voi huonolla säkällä aiheutua BOOOOOaamista. Mitä siittä sit tulee, niin saa jokainen selvittää. Jatketaan YV:llä, jos jotakuta jää vaivaamaan.
[/Offtopic]

Varsinaisesti mulla ei mittään pahempaa käyny, vaikka putsaritta ajelinkin, pytty-mäntäyhdistelmä kun oli jo valmiiksi siinä kunnossa, että sama olisi ollu, vaikka olis leikannu. Ei kuitenkaan kannata.

21.2.2008 19:37

No sitten olin väärässä oletettavasti(?) Ja anteeksi siitä jos joku nyt on sitten mennyt ruuvaamaan putkeaan kiinni ulos. :D:D Mutta jos nyt aiheeseen ettei tuu herra modea :E

22.2.2008 1:32

mikäs tuohon 07 dt:seen olis hyvä

22.2.2008 1:35

Pipercross on passeli kaikkiin.

22.2.2008 11:09

jukeman kirjoitti:mikäs tuohon 07 dt:seen olis hyvä

Jos ei vakio putsari ole jostain syystä pilalla niin kannattaa jättää vakio putsari se on kuulemma todella hyvä ja mainittavaa teho eroa ei pitäisi putsarin vaihdolla tulla.
Mutta jos vakioputsaria ei löydy tai haluat muuten vaan vaihtaa niin kannattaa laittaa tuo pipercross

22.2.2008 11:40

panikka kirjoitti:
jukeman kirjoitti:mikäs tuohon 07 dt:seen olis hyvä

Jos ei vakio putsari ole jostain syystä pilalla niin kannattaa jättää vakio putsari se on kuulemma todella hyvä ja mainittavaa teho eroa ei pitäisi putsarin vaihdolla tulla.
Mutta jos vakioputsaria ei löydy tai haluat muuten vaan vaihtaa niin kannattaa laittaa tuo pipercross


Mutta Piperi menee tosi helposti tukkoon. Toki kaikki vaahtomuoviset, mutta sillon on varmaan kehiteltävä jtn muuta. Pitäkää vaan vakio, jos vaan mitenkään mahdollista.

22.2.2008 14:42

onko huomattavaa tehoeroa jos pidän 74cc,21mm, ja mk lla ,vakioilmanputsaria,olen avartanut sitä ja kyllä silläkin kiertää :P

22.2.2008 17:04

Nicsu kirjoitti:
panikka kirjoitti:
jukeman kirjoitti:mikäs tuohon 07 dt:seen olis hyvä

Jos ei vakio putsari ole jostain syystä pilalla niin kannattaa jättää vakio putsari se on kuulemma todella hyvä ja mainittavaa teho eroa ei pitäisi putsarin vaihdolla tulla.
Mutta jos vakioputsaria ei löydy tai haluat muuten vaan vaihtaa niin kannattaa laittaa tuo pipercross


Mutta Piperi menee tosi helposti tukkoon. Toki kaikki vaahtomuoviset, mutta sillon on varmaan kehiteltävä jtn muuta. Pitäkää vaan vakio, jos vaan mitenkään mahdollista.


Ei se tukkeudun kun sen pesee ja öljyy kerran viikossa.