Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

26.2.2008 1:32

Mulle ei vielkään selventyny että mistä toi bootle kannattais tehä? En ihan tohon kalja tölkkii luottais

26.2.2008 11:55

ullee kirjoitti:Mulle ei vielkään selventyny että mistä toi bootle kannattais tehä? En ihan tohon kalja tölkkii luottais
Muovi tai metallipullo

26.2.2008 19:17

KonZa^^ kirjoitti:
ullee kirjoitti:Mulle ei vielkään selventyny että mistä toi bootle kannattais tehä? En ihan tohon kalja tölkkii luottais
Muovi tai metallipullo


Jonka tilavuus siis tietenkin katsotaan ja lasketaan tarkasti vaatimusten mukaan..

26.2.2008 21:59

Tuosta kun ekoilla sivuilla sanottiin että laskee bensan kulutusta, niin ainakin oman mönkijän kohdalla laski kulutusta mielestäni lähes puolella. Ennen tankillinen kesti 3pv(herranjumala) kun malossin boostbottle oli paikallaan ajoi samalla ajelulla 5-6pv lisää.

26.2.2008 22:10

OC kirjoitti:Tuosta kun ekoilla sivuilla sanottiin että laskee bensan kulutusta, niin ainakin oman mönkijän kohdalla laski kulutusta mielestäni lähes puolella. Ennen tankillinen kesti 3pv(herranjumala) kun malossin boostbottle oli paikallaan ajoi samalla ajelulla 5-6pv lisää.


Jummalauta, jos noin on, pitänee ite testiä. :D

28.2.2008 10:22

Voiko boostbottlen kiinnittää siihen bensahanan imuletkuun? Kun sehän tulee sopivasti siitä imukaulasta, ja immukaulassa ei ole toista "reikää", mihin bottlen vois laittaa. Nii että voisko siihen ihan letkun alkuun tehdä esim. jonkun y-haaran?

28.2.2008 12:46

Kyllä varmaa,ja itekki aattelin tehä just noin.

28.2.2008 13:10

Nak$u kirjoitti:Voiko boostbottlen kiinnittää siihen bensahanan imuletkuun? Kun sehän tulee sopivasti siitä imukaulasta, ja immukaulassa ei ole toista "reikää", mihin bottlen vois laittaa. Nii että voisko siihen ihan letkun alkuun tehdä esim. jonkun y-haaran?


No ei tietenkään, kyllä se on suuttimen jälkeen laitettava! :)

28.2.2008 13:49

Nicsu kirjoitti:
Nak$u kirjoitti:Voiko boostbottlen kiinnittää siihen bensahanan imuletkuun? Kun sehän tulee sopivasti siitä imukaulasta, ja immukaulassa ei ole toista "reikää", mihin bottlen vois laittaa. Nii että voisko siihen ihan letkun alkuun tehdä esim. jonkun y-haaran?


No ei tietenkään, kyllä se on suuttimen jälkeen laitettava! :)


Sori, nyt en tajunnu :) Siis suuttimen jälkeen, öö mitä tarkotat sillä suuttimella. Pääsuutin tuskin liittyy tähän touhuun.

28.2.2008 16:48

ku tuol viritetty.comis on toi boost bottle calculator, nii en ymmärtäny yhtää et miten sillä lasketaa.. et voisko joku viisas selittää mulle, miten se homma toimii?

28.2.2008 17:36

tässä tätä lukiessani mietin... että tarviiko olla läpät jos laittaa boost bottlen... eli käykö jos laitan vaikka mun solikan imukaulaan reikää laitan jonku liittimen ja lasken ton letkunpituuden ja muut??? ja auttaako se vähääkään tollasessa... no tollasessa solikassa

28.2.2008 17:45

Boost-bottlet on suunniteltu läpällisiin moottoreihin, mutta en nää mitään syytä miksei se toimisi mäbtäohjatussakin. Siitä vaan koittamaan ja sitten kirjottelet tuloksia tänne.

28.2.2008 17:52

joo no mä jo tossa laskin että jos haluais nyt vaikka 5000 rpm nii tarvii kahen desin pullon, 15.77cm 1 cm paksuisen letkun.... mietin vaa että oisko toi 5000 rpm sopiva

1.3.2008 0:36

Kuinka isot letkun halkasijat jani kaasalaisella/moposportilla/mc scatterilla on?

1.3.2008 0:39

Hal0 kirjoitti:Kuinka isot letkun halkasijat jani kaasalaisella/moposportilla/mc scatterilla on?


Oisko 8mm letkua? Ei ainakaan pienempää.