Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

30.10.2007 21:15

mä otin hammasharjan ja pesuainetta ja hinkkasin ni lähti (Y)

30.10.2007 21:28

Uusenskan vanteet lähtee hyvin Autoglymin Metalpolishilla.

Ihme ainetta..Paska lähtee ja kyllä vanteet kiiltää sen jälkeen ;)

30.10.2007 21:31

Millä aineella sais hapettumat takavanteesta pois?

30.10.2007 21:34

MaRsY kirjoitti:Millä aineella sais hapettumat takavanteesta pois?


No just sillä Autoglymin Metalpolishilla, maksaa 7¤ tuubi.

30.10.2007 21:40

MaRsY kirjoitti:Millä aineella sais hapettumat takavanteesta pois?

crc clener on kans aika tujuu tavaraa en oo varma et tehooks tohon...

30.10.2007 21:42

Metalpolish tarkoitettu kromi-ja alumiinipinnoille...

suoristus:D

11.11.2007 21:20

voihan vanteita käydä suoristamassa jossain liikkeessä tai jossain?
kun ei viittis ostaa uutta vannetta kun vanne on vain Hieman mutkalla.

13.12.2007 15:57

oisiko kellään kokemusta noista tnt:n vannekehistä ja tuliskohan pahan-näköinen jos ostas s.moton 17 tuuman vanteet ja laittas ne 18 takavanteen ja 21 etuvanteen tilalle mopoon...perä laskis tuuman ja keula 4 tuumaa elikkäs keula tulis 3 tuumaa korkeammalle kuin perä

13.12.2007 18:01

Olis se varmaan päivän verran ihan ok. Sen jälkee vanteet soikeena ja värit mystisesti kadonnu.

Lue: Älä osta tnt:n vanteita.

13.12.2007 20:25

samlei kirjoitti:oisiko kellään kokemusta noista tnt:n vannekehistä ja tuliskohan pahan-näköinen jos ostas s.moton 17 tuuman vanteet ja laittas ne 18 takavanteen ja 21 etuvanteen tilalle mopoon...perä laskis tuuman ja keula 4 tuumaa elikkäs keula tulis 3 tuumaa korkeammalle kuin perä

Kato Smoto gileroita nii näät miltä näyttäs :D
Jos sitä meinaat, mutt joo tilaa vaikka Excelin vanteet mielummin kun TnT vaikka voihan nekin kestää.
Ei varmaa kenelläkää oo tietoa niistä, paisti jotain esso juttuja jne. TnT- välil kestää välil ei

13.12.2007 21:20

Intiimi: Kyllä, ainakin pinnavanteita.

Tolski: Oikein päätelty.

13.12.2007 22:47

tiedän että ei tänne kuulu mutta kummiskin: Mitä tuon merkintä renkaassa meinaa esim. ME 7 TEEN 130/90-10" niin tuo 90? Tai tässäME 7 TEEN 120/70-10" tuo 70? Vähän huonosti/nOoBisti kysytty kysymys mutta menkööt :D

13.12.2007 22:52

jellona_ kirjoitti:tiedän että ei tänne kuulu mutta kummiskin: Mitä tuon merkintä renkaassa meinaa esim. ME 7 TEEN 130/90-10" niin tuo 90? Tai tässäME 7 TEEN 120/70-10" tuo 70? Vähän huonosti/nOoBisti kysytty kysymys mutta menkööt :D
eiköstä toi meinaa renkaan korkeutta.

14.12.2007 21:13

KaMk kirjoitti:
samlei kirjoitti:oisiko kellään kokemusta noista tnt:n vannekehistä ja tuliskohan pahan-näköinen jos ostas s.moton 17 tuuman vanteet ja laittas ne 18 takavanteen ja 21 etuvanteen tilalle mopoon...perä laskis tuuman ja keula 4 tuumaa elikkäs keula tulis 3 tuumaa korkeammalle kuin perä

Kato Smoto gileroita nii näät miltä näyttäs :D
Jos sitä meinaat, mutt joo tilaa vaikka Excelin vanteet mielummin kun TnT vaikka voihan nekin kestää.
Ei varmaa kenelläkää oo tietoa niistä, paisti jotain esso juttuja jne. TnT- välil kestää välil ei

no mutta meinasin periaattessa että jos ne smt-vanteet laittaa rcr-malliin niin perä nousee 7,5cm korkeammalle kuin tavallisessa smt-mallin gilerassa koska rcr:ssä on isompi takaiskari

17.12.2007 22:06

Meneekö pöson evo 2 tai 3 puola vanteet dtseen kiinni levyjen vaihdolla? ja meneekö dt levyt niihin