Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

4.4.2009 20:26

Miten tämän Sigma 800:n olis tarkotus lähteä käyntiin? Mulla on ennenki ollu tällane, en muista miten sain sen sillon toimimaan mut toimi joka tapauksessa, toissapäivänä ostin tämän ja nyt aattelin että kalibroin ja laitan paikalleen mutta en saa tätä käyntiin :D Miten tän siis olis tarkotus toimia? Ei näyttäis käyttöohjeissakaa lukevan mitää.. Hävettää kysyä tätä mut ei auta muu..

4.4.2009 21:04

Palexd kirjoitti:Miten tämän Sigma 800:n olis tarkotus lähteä käyntiin? Mulla on ennenki ollu tällane, en muista miten sain sen sillon toimimaan mut toimi joka tapauksessa, toissapäivänä ostin tämän ja nyt aattelin että kalibroin ja laitan paikalleen mutta en saa tätä käyntiin :D Miten tän siis olis tarkotus toimia? Ei näyttäis käyttöohjeissakaa lukevan mitää.. Hävettää kysyä tätä mut ei auta muu..


Siis eikös sen pitäs lähtee päälle ku painat vaa jotai nappii tai liikutat pyörää jos se on siinä kiinni. Tai sit sulta on vaan loppunu patterit :D

4.4.2009 21:08

Siis ihan uus mittari on kyseessä, eli ei kai pitäis olla patterit loppu.. Ja ei kai tuota tarvi laittaa mopoon kiinni kalibrointia varten, viimeks ku mulla oli tällane nii ei ainakaa ollu missää kiinni ku kalibroin..

4.4.2009 21:10

Palexd kirjoitti:Siis ihan uus mittari on kyseessä, eli ei kai pitäis olla patterit loppu.. Ja ei kai tuota tarvi laittaa mopoon kiinni kalibrointia varten, viimeks ku mulla oli tällane nii ei ainakaa ollu missää kiinni ku kalibroin..

No sittenhän sen pitäis lähtee päälle ku painat vaa jotain nappii.

4.4.2009 21:11

Eipä lähe..

4.4.2009 21:14

No kokeile toisella patterilla?

4.4.2009 21:29

Sama mennä liikkeeseen ja vaihtaa uuteen koko paska.. Viimeks ku ostin Sigman nii siinä ei ollu mukana kaikkia niitä lenkkejä millä se laitetaan kiinni :D Ei pitäis ostaa halpa-hallista mitää...

E: Löysin just jonku ikivanhan Sigman joka on ollu mulla fillarissa varmaa joskus 10 vuotta sitten, sama laittaa se kiinni jos löydän sen anturitsydeemin ja ottaa halpa-hallista rahat takasi :)

5.4.2009 9:20

palioko maksaa sigma?

5.4.2009 10:07

RaCeR! kirjoitti:palioko maksaa sigma?


Riippuu mallista. 15e ja siitä ylöspäin.

5.4.2009 12:13

Halpa-hallissa oli BC800 16,50 euroa.. 8 toimintoa, langallinen.

7.4.2009 21:32

Samoja sigmoja ne on halpahallissa ja ihan missä vaan muuallakin.

Toki renkaanmittaus on hyvä kalibrointikeino, mutta tämän jälkeen kannattaa tarkistaa gps:llä kuinka paljon mittari heittää. Shimmailee sitten sigman sen mukaan mitä gepsi näyttää. Tuo mittaustapa on aika vedenpitävä, riippuen tietysti laitteistosta.

8.4.2009 17:22

Eilen kävin vaihtamassa sen Sigman mistä aikasemmin puhuin, ilmeisesti useemmassa kappaleessa nyt ollu jotai vikaa.. Toi tosiaa toimii, pitäs vaa joku rautalankapatentti tehä et saa ne jutut lähemmäs toisiaan.. Nii ja kans että saa sen toisen niistä tsydeemeistä etupumpun ympärille, ei nimittäi veny tarpeeks se kuminauha mikä tuli mukana.. Vai pysyisköhän tuo jarruletkussa? :D Oisko mitään kätevämpää keinoo siihen ku joku rautalankapatentti?

8.4.2009 18:10

Willew kirjoitti:
RaCeR! kirjoitti:palioko maksaa sigma?


Riippuu mallista. 15e ja siitä ylöspäin.

kärkkäisillä sigma 506? 9,90€, hyvin toimi ainakin ärrässä.

8.4.2009 20:34

Olikohan tuo malli edes vesieristetty? Vai joko ne on nykyään kaikki..

8.4.2009 21:20

Ak^ kirjoitti:Olikohan tuo malli edes vesieristetty? Vai joko ne on nykyään kaikki..

on vesieristetty.