Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
12.6.2013 13:01
Onkos forten männässä mitään väliä kumman männänrenkaan laittaa ylös ja kumman alas? Molemmat on vaan harmaita ja silmämääräsesti saman kokosia.
13.6.2013 20:44
oon avannu ton vaihteiston nyt yli 20 kertaa ja epäilin et prikat oli vääräs paikois mut se voiki olla toi vetoakselin laakeri, näyttää iha hyväkunoselta mut se jotenki vähä jumittaa, eli voisko se olla vikana ku vetari jumittuu aina ku kiristää lohkojen mutterit ja millä sen laakerin voi vaihtaa?
13.6.2013 23:50
No joo, miksipä ei.
14.6.2013 10:32
Vanha laakeri irti ja mars mars laakerikauppaan uutta hakemaan. Itse juuri uusin koko koneen laakerit, turha sinne jättää vanhoja laakereita aiheuttamaan myöhemmin päänvaivaa.
14.6.2013 10:52
jawa123 kirjoitti:Onkos forten männässä mitään väliä kumman männänrenkaan laittaa ylös ja kumman alas? Molemmat on vaan harmaita ja silmämääräsesti saman kokosia.
niin osaisko joku vastata, pitäis saada pikkuhiljaa tietoo että mitenpäin mä ne sinne laitan
14.6.2013 11:35
Kellään tietoa mistä sais tpr vaihderumpuja uutena? Suomesta mitä löysin niin ovat loppu kaikissa paikoissa, enkä ulkomailta löytänyt. Aattelin sitten kun rempan aika tulee niin hifistellä vähän.
14.6.2013 11:52
jawa123 kirjoitti:jawa123 kirjoitti:Onkos forten männässä mitään väliä kumman männänrenkaan laittaa ylös ja kumman alas? Molemmat on vaan harmaita ja silmämääräsesti saman kokosia.
niin osaisko joku vastata, pitäis saada pikkuhiljaa tietoo että mitenpäin mä ne sinne laitan
Kokeile? Jos menevät hyvin niin se on hyvä ja passaa! Eli liikkuvat vapaasti urassa jne. Useissa männissä ei ole väliä, kumpi menee kumpaan uraan.
14.6.2013 13:18
Jos toinen kiiltävä ja toinen tumma niin kiiltävä ylös!
14.6.2013 13:24
Molemmat kiiltävän harmaita ja taitavat näin tarkemman tutkiskelun jälkeen olla täysin identtisiä
mutta kiitokset vastauksista
14.6.2013 14:34
varpaat_suussa kirjoitti:Kellään tietoa mistä sais tpr vaihderumpuja uutena? Suomesta mitä löysin niin ovat loppu kaikissa paikoissa, enkä ulkomailta löytänyt. Aattelin sitten kun rempan aika tulee niin hifistellä vähän.
Gearpartsilta löytyy
14.6.2013 14:41
^Kiitoksia! Sieltäkin kyllä katoin aikasemmin mutta näköjään väärästä paikasta, nyt löytyi!
15.6.2013 21:00
eihän termostaatin pois ottamisesta ole mitää muuta haittaa, paitsi että talvella ei välttämättä kone lämpiä hyvin?
16.6.2013 16:18
Jep. Sama kyllä kesällä. Muista lämmitellä erittäin hyvin aina ennen ajoa, mikäli otat sen pois.
En kyllä näe hyötyä sen poistamisessa, joten pitäisin paikoillaan vaan.
16.6.2013 17:31
Kysynpähän täälläkin että minkä kokoiset reiät on teillä ollut aprilia RX:än putken kuristuksessa?
16.6.2013 19:55
TÄytyykö kampiakseli tasapainottaa jos sen irroittaa lohkosta? vastausta nopeesti kiitos.