25.8.2010 12:22
26.8.2010 19:47
26.8.2010 20:12
26.8.2010 22:09
Spotti kirjoitti:Kuinka paljon vauhtipyörän kevennys ja kannen laksu auttaa derbissä?
28.8.2010 15:26
rossipoika kirjoitti:Spotti kirjoitti:Kuinka paljon vauhtipyörän kevennys ja kannen laksu auttaa derbissä?
Sen verran ne yhen "pro-virittäjän" derbissä autto, että sai jäähdytysnesteen paisuntasäiliön räjähtämään.
edit. No olihan siinä sitä säiliön korkkiaki vissiin ruuvattu...
28.8.2010 16:37
megAX kirjoitti:niin no saman se teki kuin muissa että vääntö alakierroksilla ja kierrosherkkyys paranivat
28.8.2010 16:49
rossipoika kirjoitti:megAX kirjoitti:niin no saman se teki kuin muissa että vääntö alakierroksilla ja kierrosherkkyys paranivat
dynotuloksia?
28.8.2010 21:49
rossipoika kirjoitti:megAX kirjoitti:niin no saman se teki kuin muissa että vääntö alakierroksilla ja kierrosherkkyys paranivat
dynotuloksia?
29.8.2010 15:50
31.8.2010 12:38
Jaymz kirjoitti:Piippukin voi olla osasyyllinen tässä, mutta eliminoidaan asia kerrallaan. Tehoputkea en vaan ulkonäkö- ja äänisyistä haluaisi vaihtaa. Pitää kokeilla parempaa(lue: tehokkaampaa) äänenvaimenninta vakioputken jatkeeksi.
Paljonko 70cc palotilavuus pitäisi olla? Öljyllä ajattelin mitata tulpanrei'ästä.
Kone kyllä kiertää nyt, mutta ei kovin iloisesti, paremmin otti yläkiekkoja ennen sylinterin madaltamista yläpinnalta. Vääntö on tosin tärkeä myös.
31.8.2010 13:07
31.8.2010 14:40
Betaversio kirjoitti:Esimerkiksi korjatun puristussuhteen käsite kannattaisi opiskella.
31.8.2010 21:11
-Zone- kirjoitti:Vaikka korjattukin puristussuhde vaikuttaisi olevan vielä ok, niin pakoputken vaikutus jää nähdäkseni useilta kokonaan miettimättä.
1.9.2010 14:53
Sarvi-Perkele kirjoitti:Eikai sentään kun Tiittanenkin puhu tästä kirjassaan jo 80-luvun alussa...
1.9.2010 15:57
-Zone- kirjoitti:Kyllä tuntuu olevan jos näitä topiceja lukee.
Beta kirjoitti:Tiittasen opusta kannattaa lueskella mikäli haluaa tarkempia perusteluja puristussuhteen kestolle. Esimerkiksi korjatun puristussuhteen käsite kannattaisi opiskella.