18.1.2017 17:42
19.1.2017 9:59
19.1.2017 10:40
Rieju leipoo kirjoitti:Eli mulla on vm 98-01 (en tiiä kunnol) Beta rr 50 vm 98 mallin am6 motilla. Eli tuossa vuosimallissa ei ole vielä sähköistä rajoitusta. Ongelma on että ei kierrä. Siis lähtee käyntiin ja lämpimänä käy kohtuullisen hyvin tyhjää. Mutta ku kaasuttaa ni laiskasti nostaa kierroksia ja antaa n.4000rpm. Ongelma ilmeni ku purin koneen(en koskenu kaasarii sen otin imukaulasta irti ja jätin siihe. Kaikki muu meni osiks vaihteisto kanssa. Testattu toisella kaasarilla ja toisella tulpalla. Haittaako jos kampiakselissa on magneeton kiilan kuoppa sorvaantunu vähä isommaks, saa kuiteski kiilan välii eikä klappaile sen kummempii. Kaikki kurit poistettu, (vakio) kaasarina dellorto phbn 12 102 suuttimella, tällä hetkellä dellorto phbn 16 vakiokaasarin suuttimella, (kaasarin sai riejusta ku kaks mopoo) kaasareissa neulat keskellä, vaihettu vasta mäntä, männänrenkaissa ei ollut mitää merkkejä yms. Niin en ole varma ovatko oikein päin, turbokitin tehari, vakiosylkkä ja kampura. Koneella ajettu vähä päälle 15t km. Ei savuta paljoa(vaaleenharmaata savua) pakokaasu haisee vähä bensalle. Syylarissa nesteiden pinta ei laske (nähtävän paljoa) ja kun avaa bensatankin korkin nii käy ehk pikkase paremmi. Sori pitkästä viestistä.
Epätoivoinen
19.1.2017 13:45
19.1.2017 18:19
Julmero99 kirjoitti:Nyt on vähän epätietoisuutta itelläkin joten turvaudutaan tänne. elikkäs kumpaan päähän vaihdepolkimen akselia se pikkuinen prikka tulee kytkimen puolelle vai magneton?
Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla
19.1.2017 19:06
Rieju leipoo kirjoitti:Julmero99 kirjoitti:Nyt on vähän epätietoisuutta itelläkin joten turvaudutaan tänne. elikkäs kumpaan päähän vaihdepolkimen akselia se pikkuinen prikka tulee kytkimen puolelle vai magneton?
Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla
Hei tiesithän et sen molempii päihi tulee prikat? ja vaihderummun päälle tulee kans pieni prikka
19.1.2017 20:11
Julmero99 kirjoitti:Rieju leipoo kirjoitti:Julmero99 kirjoitti:Nyt on vähän epätietoisuutta itelläkin joten turvaudutaan tänne. elikkäs kumpaan päähän vaihdepolkimen akselia se pikkuinen prikka tulee kytkimen puolelle vai magneton?
Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla
Hei tiesithän et sen molempii päihi tulee prikat? ja vaihderummun päälle tulee kans pieni prikka
Eli tämä on siis um vaihteisto... vm vaihteistossa on useampia prikkoja kun um
Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla
21.1.2017 17:40
21.1.2017 18:05
Rieju leipoo kirjoitti:Noni sylinterin sisälle tuli kurkattuu ja kaikki oli kunnossa. Vika siis jossain muualla. Kaasaria en ole vielä säätänyt, kaasarissa jotain vikaa kait, sillä kun meinaa sammuu ni kun laittaa ryypyn päälle nii alkaa taas käyä paremmi. Neula keskellä. Magneetosta en tiiä onko vikaa. Tekee kipinän. Savuttaa edellee vähä sitä vaaleenharmaata savua. Voiko männänrenkaiden asento vaikuttaa asiaan? Niissä toinen "sakara" siinä päässä oli pidempi, eli ne päät mitkä tulee mäntään siihe tapin kohalle. Molemmat kiiltäviä. Ei mitää numeroita yms. Auttakaa!
21.1.2017 23:35
Julmero99 kirjoitti:Rieju leipoo kirjoitti:Noni sylinterin sisälle tuli kurkattuu ja kaikki oli kunnossa. Vika siis jossain muualla. Kaasaria en ole vielä säätänyt, kaasarissa jotain vikaa kait, sillä kun meinaa sammuu ni kun laittaa ryypyn päälle nii alkaa taas käyä paremmi. Neula keskellä. Magneetosta en tiiä onko vikaa. Tekee kipinän. Savuttaa edellee vähä sitä vaaleenharmaata savua. Voiko männänrenkaiden asento vaikuttaa asiaan? Niissä toinen "sakara" siinä päässä oli pidempi, eli ne päät mitkä tulee mäntään siihe tapin kohalle. Molemmat kiiltäviä. Ei mitää numeroita yms. Auttakaa!
Onko talvisäädöissä (paksumpi seos) toinen vois sit olla kans kytkimen puolen kampuran stefa vuotaa öljyä kampikammioon
Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla
22.1.2017 1:24
Rieju leipoo kirjoitti:Julmero99 kirjoitti:Rieju leipoo kirjoitti:Noni sylinterin sisälle tuli kurkattuu ja kaikki oli kunnossa. Vika siis jossain muualla. Kaasaria en ole vielä säätänyt, kaasarissa jotain vikaa kait, sillä kun meinaa sammuu ni kun laittaa ryypyn päälle nii alkaa taas käyä paremmi. Neula keskellä. Magneetosta en tiiä onko vikaa. Tekee kipinän. Savuttaa edellee vähä sitä vaaleenharmaata savua. Voiko männänrenkaiden asento vaikuttaa asiaan? Niissä toinen "sakara" siinä päässä oli pidempi, eli ne päät mitkä tulee mäntään siihe tapin kohalle. Molemmat kiiltäviä. Ei mitää numeroita yms. Auttakaa!
Onko talvisäädöissä (paksumpi seos) toinen vois sit olla kans kytkimen puolen kampuran stefa vuotaa öljyä kampikammioon
Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla
Säädöistä en oikein tiedä, ovat sellaisessa asennossa millä on kone toiminut aikasemmin.
22.1.2017 19:27
1.2.2017 1:06
1.2.2017 1:41
jekez kirjoitti:Mikäs olis parhain 50cc sylinterisarja alkuperäisen tilalle? neulalaakeri ainakin menossa vaihtoon mutta entäs muut laakerit? koneella ajettu 12tkm
1.2.2017 2:00