28.11.2015 17:40
MURTSIZ kirjoitti:Sopii. Ensiörattaan ja mutterin väliin pitää muistaakseni laittaa prikka
29.11.2015 0:41
29.11.2015 0:49
29.11.2015 2:33
29.11.2015 3:28
30.11.2015 0:12
Zande kirjoitti:Yksi temppu, mitä voisi kokeilla, olisi etsiä jotkin sopivat shimmi "prikat" kampuran limpun ja laakerin väliin. Niillä voisi saada tuon sivuttaisvälyksen pois, ja hyvällä tuurilla shimmit puristuisi hieman limpun ja laakerin sisäkehän väliin, jolloin laakerit ja kampura jämähtäisi muutenkin toisiinsa paremmin, eikä kampura pääsisi pyörimään laakerin sisällä.
30.11.2015 2:13
30.11.2015 14:40
13.12.2015 14:01
13.12.2015 14:10
13.12.2015 17:31
13.12.2015 22:23
Zande kirjoitti:Moottoreissa erona tp-akseli ja sähköstartti tai poljinkäynnistys. Kampuran suhteen eroa voi sitten olla kampiakselin tasapainotuksessa tp-akselin johdosta, mutta tätä en nyt pelkän muistin varassa uskalla sanoa.
13.12.2015 22:40
13.12.2015 22:43
13.12.2015 23:27
joonasfin kirjoitti:tietääkö kukaan sellasta kampuraa kun Doppler competition?
onko jotain eroja kuin että se on vahvistettu? esim onko iskupituus se 40mm, käykö siihe normi männän tappi ja käykö normi lohkojen laakerit siihen? minkä laisen pytyn kestää vielä?
https://www.gearparts24.de/kurbelwelle- ... a1886.html