14.9.2013 23:09
15.9.2013 16:42
15.9.2013 17:42
15.9.2013 18:50
15.9.2013 20:25
16.9.2013 0:01
kokeilkaas sitä kaasarin vaihtoo mitä ne ehdottikin huollossaMulikka1 kirjoitti:Noniin. Nyt on sitte totaalinen seinä tullu vastaan ton vehkeen kans. Elikkä alunperin meni korjaamolle 2vk sitte liian öljynsaannin takia kun ei itellä ollu mahollisuuksia tehdä enempää. Tänään haettiin sitte lopulta takasi kun eivät ollu saanu oikein muuta aikaseks kun koneen stefojen vaihto ja muu ulkoinen korjaus. Ensin tuli viesti että kaasari pitää vaihtaa koska siellä oli kuulemma halkeamia josta johtui liika öljynsaanti stefojen lisäksi. Seuraavaks tuli sitte viesti että moricci olis hajonnu(?) diodin takia ja vaikutus oli että välillä toimi normaalisti ja välillä vaan pätki aivan tajuttomasti. No, olivat sitte tehneet todella paskan tempun nimittäin modanneet sinne genericin CDI:n ja puolan... Eihän se sillä kokoonpanolla toiminu yhtään. No ajelin kotiin, hyvin paskasti mutta kumminkin kun ei edes kiertäny mihinkää. Ruvettii sitte isän kanssa sitä siinä tutkailee sitä tarkemmin niin todettiin että vaihdetaan uus moricci kun semmonen oli hommatu ite korjaamon saamattomuuden vuoksi. Vaihdettiin ja otettiin genericin CDI pois välistä. Ei toiminut muutakuin diodin kanssa(?) Taas suuri kysymysmerkki että miten on mahollista. On säädetty kaasarin neulaa pyöritelty seosruuveja vaihdettu suutinta, tulppaa ja vaihdettu jopa vakioputki paikalleen. Mutta ei mikään auta.Välillä toimii kun tukkii ilmansaantia ja kerran se lähti kunnolla kiertämään kun laittoi ryypyn päälle ja tukki ilmansaantia mutta kun laitettiin normaaliksi katosi myös tyhjäkäynti.Tuntuis vähän siltä että sytytys olis liian myöhäsellä kun sytyttää välillä putkessa ja taas toisaalta jossakin on imuvuoto kun rupeaa toimimaan paremmin kun imua peitetään. Nyt alkaa oleen jo totaalinen sekoominen tulossa ellei ala tuleen jotakin tolkkua. Eli olisin suuresti kiitollinen jos joku viitsisi edes yrittää auttaa.Ja dt:hän on kyseessä
16.9.2013 9:47
16.9.2013 15:35
jukke96 kirjoitti:kokeilkaas sitä kaasarin vaihtoo mitä ne ehdottikin huollossaMulikka1 kirjoitti:Noniin. Nyt on sitte totaalinen seinä tullu vastaan ton vehkeen kans. Elikkä alunperin meni korjaamolle 2vk sitte liian öljynsaannin takia kun ei itellä ollu mahollisuuksia tehdä enempää. Tänään haettiin sitte lopulta takasi kun eivät ollu saanu oikein muuta aikaseks kun koneen stefojen vaihto ja muu ulkoinen korjaus. Ensin tuli viesti että kaasari pitää vaihtaa koska siellä oli kuulemma halkeamia josta johtui liika öljynsaanti stefojen lisäksi. Seuraavaks tuli sitte viesti että moricci olis hajonnu(?) diodin takia ja vaikutus oli että välillä toimi normaalisti ja välillä vaan pätki aivan tajuttomasti. No, olivat sitte tehneet todella paskan tempun nimittäin modanneet sinne genericin CDI:n ja puolan... Eihän se sillä kokoonpanolla toiminu yhtään. No ajelin kotiin, hyvin paskasti mutta kumminkin kun ei edes kiertäny mihinkää. Ruvettii sitte isän kanssa sitä siinä tutkailee sitä tarkemmin niin todettiin että vaihdetaan uus moricci kun semmonen oli hommatu ite korjaamon saamattomuuden vuoksi. Vaihdettiin ja otettiin genericin CDI pois välistä. Ei toiminut muutakuin diodin kanssa(?) Taas suuri kysymysmerkki että miten on mahollista. On säädetty kaasarin neulaa pyöritelty seosruuveja vaihdettu suutinta, tulppaa ja vaihdettu jopa vakioputki paikalleen. Mutta ei mikään auta.Välillä toimii kun tukkii ilmansaantia ja kerran se lähti kunnolla kiertämään kun laittoi ryypyn päälle ja tukki ilmansaantia mutta kun laitettiin normaaliksi katosi myös tyhjäkäynti.Tuntuis vähän siltä että sytytys olis liian myöhäsellä kun sytyttää välillä putkessa ja taas toisaalta jossakin on imuvuoto kun rupeaa toimimaan paremmin kun imua peitetään. Nyt alkaa oleen jo totaalinen sekoominen tulossa ellei ala tuleen jotakin tolkkua. Eli olisin suuresti kiitollinen jos joku viitsisi edes yrittää auttaa.Ja dt:hän on kyseessä
16.9.2013 17:17
vakiopaska kirjoitti:Mikäköhän vois olla Trekkerissä vikana, kun alkoi temppuilemaan sillälailla, että käy huonosti, lähtee todella "hitaasti" liikkeelle (eli siis juuri ja juuri jaksaa vetää itsensä liikkeelle), sitten kuitenkin liikkuu mutta kiihtyy hitaammin kuin normaalisti JA SITTEN, vauhti jää johonkin 40 tuntumaan eikä kiihdy siitä enempää. Mopo myös lähtee huonosti käyntiin. Kaasari ja ilmansuodatin puhdistettu, pakoputki katsottu (ei tukoksia) ja tulppa vaihettu, ei vaikutusta. Mihinköhän voisi viitata nämä oireet?
16.9.2013 22:54
Driver7 kirjoitti:vakiopaska kirjoitti:Mikäköhän vois olla Trekkerissä vikana, kun alkoi temppuilemaan sillälailla, että käy huonosti, lähtee todella "hitaasti" liikkeelle (eli siis juuri ja juuri jaksaa vetää itsensä liikkeelle), sitten kuitenkin liikkuu mutta kiihtyy hitaammin kuin normaalisti JA SITTEN, vauhti jää johonkin 40 tuntumaan eikä kiihdy siitä enempää. Mopo myös lähtee huonosti käyntiin. Kaasari ja ilmansuodatin puhdistettu, pakoputki katsottu (ei tukoksia) ja tulppa vaihettu, ei vaikutusta. Mihinköhän voisi viitata nämä oireet?
Mee kyselee skootteri puolelta jos siellä joku osais neuvoo
16.9.2013 23:05
17.9.2013 0:15
17.9.2013 20:28
17.9.2013 20:40
18.9.2013 20:38