28.10.2020 17:07
vetko kirjoitti:Eipä juuri auta vähän voi tuoda tehoa, mutta ei mitää merkittävää. Ja laskeminen koneistamolla jos itse tekee hiekkapaperilla lasin päällä menee ikä ja terveys. Sitten pitää suunnitella eli laskea puristussuhde ja katsoa, että mäntä ei ota kanteen. Ei ole kannattavaa ellei ole jotain viripyttyä tai viilattu.
28.10.2020 20:50
29.10.2020 13:40
vetko kirjoitti:Kyllä se vääntöä parantaa ja ei pitäisi teho aluetta muuttaa. Pikemminkin parantaa alavääntöä. Mutta ei se kannattavaa ole jos ei ole muita tehty.
29.10.2020 14:11
20.7.2021 9:59
22.7.2021 10:33
Savöx kirjoitti:Airsal 50cc racing tarvitsisi rajusti viilaa. Onko suositella jotain hyvää hiomakärkeä ja hiomanestettä ettei pinnoite lohkeile pois? Löytyy 6mm ja 3mm koneet.
Myös voisin antaa homman jollekin osaavalle tekijälle jolla pysyy viila kädessä ja ottaa palkaksi riihikuivaa käteistä.
22.7.2021 13:31
vetko kirjoitti:Savöx kirjoitti:Airsal 50cc racing tarvitsisi rajusti viilaa. Onko suositella jotain hyvää hiomakärkeä ja hiomanestettä ettei pinnoite lohkeile pois? Löytyy 6mm ja 3mm koneet.
Myös voisin antaa homman jollekin osaavalle tekijälle jolla pysyy viila kädessä ja ottaa palkaksi riihikuivaa käteistä.
Ootko ennen viilannut? Kannattaa johonkin romupyttyyn harjoitella jos ei ole ennen viilannut. Kuulemma timanttiterät on pinnotepytyille hyväksihavaittuja. Öljyä ei tarvi käyttää, mutta jotku sinoliin kastaa teriä välillä mikä estää terien tukkeutumisen.
14.9.2021 6:13
14.9.2021 13:50