2.6.2010 22:22
Sarvi-Perkele kirjoitti:...ootteko muuten kuullu huuhtelupatsaasta ikinä?
2.6.2010 23:03
3.6.2010 13:59
Betaversio kirjoitti:Tais mennä Zonella toi Sarven kommentti hitusen ohi... Tai ainakin tuntuu siltä..
Betaversio kirjoitti:Muutenkin kannattaisi ehkä vielä kertailla sitä tiittasen kirjan huuhteluosioa, senverta epäselvää näkyisi olevan itse kullekin se homma.
3.6.2010 14:43
5.6.2010 18:32
rossipoika kirjoitti:Kysytääs tähän väliin, että mikä ihmeen villitys on Suzukilla ollu kun tehty PV:n (ilmeisesti myös joihinkin rossipyöriin) kampiakseliin epäsymmetrinen tasapainoitus? Eikös ainakin Puchissa ja useimmissa uus enduroissakin ole symmetrinen tasapainoitus?
5.6.2010 19:32
SellYourSoul.90 kirjoitti:
Eli jos kairaan molemmat kanavat auki takahuuhteluille suoraan läppäkotelolta, onko miten tärkeää täyttää taaempien päähuuhteluiden ja takahuuhteluiden välinen kanava umpeen?
Mielipiteitä, neuvoja, tietoa? Tietämätön tarvitsee..
5.6.2010 23:55
jt-87 kirjoitti:Sanosin että kannattaa tukkia, kun muuten saattaa seoksen suunta muuttua vähän vääräksi, eli sen välipätkän kautta kampikammioon, sotkee varmasti huuhtelun alkua... ja toisekseen olen kuullut että takahuuhtelut saavat vähän "ylimääräistä" seosta läppien kautta imuaukon vielä ollessa suljettu. Eli umpeen vaan, sullahan se on helppoa kun on kanava auki puolivälistä
6.6.2010 11:56
SellYourSoul.90 kirjoitti:Eli jos kairaan molemmat kanavat auki takahuuhteluille suoraan läppäkotelolta, onko miten tärkeää täyttää taaempien päähuuhteluiden ja takahuuhteluiden välinen kanava umpeen?
6.6.2010 21:22
rossipoika kirjoitti:SellYourSoul.90 kirjoitti:Eli jos kairaan molemmat kanavat auki takahuuhteluille suoraan läppäkotelolta, onko miten tärkeää täyttää taaempien päähuuhteluiden ja takahuuhteluiden välinen kanava umpeen?
Sullahan ilmeisesti tulee tämmönen perinteinen täysläppis mitä ohjaa sitten mäntäkin jonkin verran? Jos sulla ei siis oo imupuoli koko aikaa auki, niin kannattaa pitää mielessä, että jos niitä takahuuhteluiden ja keskimmäisten huuhteluiden välistä kanavaa ei tuki, niin sieltä pääsee soosi kampikammioon aina. Harvinaisen siisti toteutus sulla.
6.6.2010 21:29
SellYourSoul.90 kirjoitti:Tässä nyt on nähtävästi sellanen vaihtoehto järkevin että kemiskillä kanavaa umpeen ja auki kairaamista läppäkotelolle.. Eriäviä mielipiteitä?
6.6.2010 21:33
Betaversio kirjoitti:SellYourSoul.90 kirjoitti:Tässä nyt on nähtävästi sellanen vaihtoehto järkevin että kemiskillä kanavaa umpeen ja auki kairaamista läppäkotelolle.. Eriäviä mielipiteitä?
Eikait missään noin ole sanottu..? 500cc crosseissakin on "vanhalla tyylillä" tehtyjä läppäventtiilejä, ja ne on ihan tehokkaitakin, joten ei missään nimessä huonosta ratkaisusta voine puhua. Samoin kelkan sylintereitä tehdään samoin. Pidä pyttys tollasena vain
6.6.2010 23:26
Kannattaako sitä nyt kuitenkaan pyrkiä ihan siihen kolmekuuskymppiseen? Helpompihan se on hiljalleen lisätä sitä ajotusta jos ei tehoja tunnu olevan, kuin alkaa siitä kolmestakuuestakympistä vähentelee... Meinaan en taaskaan malta olla ottamatta esille sitä kampikammion tilavuutta. Sun sylinterissäs siinä tuskin tulee ongelmaa, kun eikös se ole joku 75?SellYourSoul.90 kirjoitti:kyllä mäntää ja imua kairataan siten että on kolmikuuskymppinen imu..
7.6.2010 8:04
rossipoika kirjoitti:Kannattaako sitä nyt kuitenkaan pyrkiä ihan siihen kolmekuuskymppiseen? Helpompihan se on hiljalleen lisätä sitä ajotusta jos ei tehoja tunnu olevan, kuin alkaa siitä kolmestakuuestakympistä vähentelee...SellYourSoul.90 kirjoitti:kyllä mäntää ja imua kairataan siten että on kolmikuuskymppinen imu..
7.6.2010 11:06
7.6.2010 12:19