30.7.2016 20:59
31.7.2016 19:54
1.8.2016 6:07
1.8.2016 11:04
1.8.2016 18:27
1.8.2016 19:34
Areska kirjoitti:Nyt rupeaa ideat loppumaan. Pläräilin tota sähkökaaviota ja testailin niin kaikki seisontatuen johdot näytti olevan kunnossa. Ainoa että näytti että johdot olisi kytketty ristiin kaavioon nähden. Sitten ajattelin että voisiko se öljytankin anturi vaikuttaa kun otti tuorevoitelun ja öljytankin pois ja liitin anturiin jäi. Siis joku esto lähteä liikkelle mutta tuskimpa.
2.8.2016 8:26
2.8.2016 15:32
Malagutisti kirjoitti:Varmaan sitten kokeilut myös ilman sitä kytkintä. Mielestäni ei ole muuta joka sammuttaisi mopon vaihde kytkettäessä. Olisiko mahdollista saada kaverilta moric lainaan? Piru että alkaa olla nää moricdetsit huonoja ikääntyessään .
2.8.2016 22:03
3.8.2016 16:12
Malagutisti kirjoitti:Sit jos mielenkiinto riittää niin ennemmin suosittelen ignitechin Dc-cdi-p sytkää. On kytkettävissä vakio sähköjen rinnalle jolloin vain vakio sytytys jää pois käytöstä. Sitten olisi täysin säädettävä sytkä jossa varmasti riittää potentiaalia jos alkaa enemmän virityttää.
E: purkki ja oheiskamat maksaa siis n.150€
3.8.2016 17:08
3.8.2016 18:03
4.8.2016 15:07
7.8.2016 12:05
7.8.2016 12:28
jeree_98 kirjoitti:Mikähä mahtaa olla vikana riejussa kun ei lähe käyntiin? Kipinää tulee ja ainetta syöttää mutta ei vaan jaksa lähteä käyntiin (uunituore sylinteri). Polin ei jaksa palauttaa ja työnnettäessä käynnstysrattaat rutsisevat. Oonko asentanu käynnistyspolkimen osat väärin ja sen takia ei toimi? Ei huvittas avata lohkoa kun uudet öljyt ja nesteet sisällä...