Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
26.1.2014 12:43
Varmasti on, mutta ei se oo vaikee ittekää selvittää. Jos raanalle menee kaks letkuu ni on. Ja kyllä on paska, vaihda manuaaliseen.
26.1.2014 15:50
Mikä ois helpoin tapa saada tankista vanhat bensat pois?
Miksi bensa hanalle menee sähkö johdot?
26.1.2014 17:07
Tä? Uskallan epäillä että kraanalle mitään johtoa menee, katos ny uusiks. Mutta, tankin tyhjäät vaan laittamalla pensaletkun pään astiaan ja pistämällä vaikka lääkeruiskulla alipaine kraanaan menevään alipaineletkuun.
26.1.2014 18:04
Eli tommonen probleema olis ku tuo ketju jäi jumiin nii että miten sen sais pois? Ei voi laittaa vapalle koska vaiheteet jumissa tuon takia ja se on tuolta vasemmasta yläkulmasta jumissa.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
26.1.2014 19:01
Sytytystulppa poies ja repimään ketjua niin perkeleesti.
26.1.2014 19:50
Retroilija kirjoitti:Sytytystulppa poies ja repimään ketjua niin perkeleesti.
Ei toiminu
26.1.2014 23:39
Sahaa vaikka paloina irti tai pilko ratas rälläkällä tms?
27.1.2014 19:01
Mopona siis Aprilia rx 2003. Kytkimen kanssa on ollut ongelmia lähiaikoina. Levyt, välilevyt, jouset juuri vaihdettu. Kahvanliike ja vaijeri kunnossa. Mutta ilmeni että alapäässä kytkinaksila, tai miksi sitä nyt sanotaan osa jota vaijeri liikuttaa oikealle kahvasta painettaessa jää jumiin niin, että kytkin jää päälle. Alkaa toimia kun pumppaa vähän aikaa mutta jää pian taas uudelleen jumiin, 2km matkalla noin 6 kertaa. Jostain luin että painelevy voi jotenkin vaikuttaa tähän. Pitääkö lähteä jälleen aukomaan lohkoa vai pääseekö tästä helpomalla?
29.1.2014 13:40
Oletko varma, että laitoit sen kytkimen painelevyn oikein paikoilleen? Sillä se ei mene kun yksinpäin siihen.
30.1.2014 17:11
Minkäs kokosta suutinta porukka suosittelee ku vireinä 17,5 kaasari, metrakit thrower putki ja pipercross?
30.1.2014 20:03
Mikäs kaasari/pyörä sulla on alla? Saa varmaan paremmin tietoa sitten, luulisin
30.1.2014 21:31
Jos alla on nimimerkin mukainen pärrä, suuntaa antavia suutinkokoja kannattaa vilkaista
tämän topikin aloitusviestistä.
31.1.2014 21:14
Oisko kellään ideoita miten sais korjattuu kaasarin kun yksi neljästä kiinnikkeestä meni poikki niin nyt sitä ei enää saa tarpeeksi kireälle jonka takia kaasaria ei saa säätöihin kun siinä on imuvuoto.
Ajattelin et oisko mahollista esim. kiinnittää kaasaria kemiallisella metallilla imukaulaan kun löytyisi kuitenkin yksi ylimääräinen imukaula.
tuossa vielä kuva selvennykseksi eli tuollainen 18mm dellorto PHBG AS kaasari kyseessä ja toi punaisella rajattu alue on siis katkennut:
1.2.2014 19:49
Ripe12 kirjoitti:Eli tommonen probleema olis ku tuo ketju jäi jumiin nii että miten sen sais pois? Ei voi laittaa vapalle koska vaiheteet jumissa tuon takia ja se on tuolta vasemmasta yläkulmasta jumissa.
Polkase ketjuja jalalla alaspäin svingin alapuolelta.
Jessez: Ota kaasari irti, ja taiteile siihen irti lohjenneen palan kohdalle kemiskillä paikka. Sitten jonkin tiivistemassan kanssa takasin imukaulaan. Miten ylipäätään onnistuit moisessa?
3.2.2014 16:17
Mitenköhän mä saisin kohokammion pohjan irti, kun toinen ruuveista on totaalisesti raiskattu? Ei paljoo meisseli ota pitoja siitä.