Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
12.7.2013 23:12
Yksi, ylivuoto.
13.7.2013 11:59
ja vielä tuohon edelliseen tuleeko se ylivuoto letku sieltä kaasarin pohjasta vai jostain muualta?
13.7.2013 12:10
Sieltäpä sieltä.
17.7.2013 1:37
voi helvettiku kiires päissäni irrotin ton luistin,neulan.jousen nii nyt oon iha kujal et miten laitan ton oikein sillee et.. se neula nousis ylöspäin ku vääntää nuppii meinaa se on vaa koko ajan kireel oon nyt täs 3 tuntii pähkäilly ja ois jees jos joku vois näyttää vaik kuvan miten se laitetaa oikee
17.7.2013 1:55
Niimmitä helevetin nuppia? Jos kirjotusasua ja termistöä vähän parantaisit ni voisit saadakki apua, aika simppelilt ropleemalt kuulostaa mutta ei tosta saa selvää.
17.7.2013 2:40
Joo siis vaihoin kaasuvaijerin ja kaasariin menevä vaijeri nii kiires päissää irrotin sen sit ja en sit yhtää kattonu miten se menee.. no joka tapaukses oisko kellää mitää kokoamis ohjeit miten se laitetaa oikee vaik siin onki se jousi.luistin.neula.. nii miten ihmees laitan ne oikeeseen järjestykseen niin että kyseinen systeemi toimii
17.7.2013 2:48
Noni, sit vielä kerrot mikä mopo/kaasari.
17.7.2013 2:49
keke540 kirjoitti:Joo siis vaihoin kaasuvaijerin ja kaasariin menevä vaijeri nii kiires päissää irrotin sen sit ja en sit yhtää kattonu miten se menee.. no joka tapaukses oisko kellää mitää kokoamis ohjeit miten se laitetaa oikee vaik siin onki se jousi.luistin.neula.. nii miten ihmees laitan ne oikeeseen järjestykseen niin että kyseinen systeemi toimii
kyseinen laite on Derbi x race
Dellorto 14 kaasarilla
17.7.2013 3:03
Noni. Taitaa kaikkien Dellujen luistit olla samanlaisii, näin menee mun PHBG:ssä.
-Pujotat kannen ja jousen vaijeriin
-Laitat luistiin neulan ja sen valkosen muoviholkin
-Luisti kohdilleen jouseen ja puristat jousen kokonaan kasaan niin että vaijeri tulee luistin isommasta vaijerinreijästä ulos
-Työnnät vaijerin pään pienemmän reijän kohdalle ja päästät varovasti jousen kireelle
-Testaat kaasukahvasta että luisti liikkuu ja asennat kaasariin.
Se auttaa vaijerin asennuksessa että löysäät molemmat säätöruuvit kokonaan että on mahdollisimman paljon klappia vaijerissa.
17.7.2013 3:07
juu kiitos avusta.. eli sain sen kiinni mut en pääse nyt sit käynnistää mopoa ja kokeilemaa, mutta kokeilin kummiskin että kaasukahva palautuu nätisti niiku pitää mutta kuuluuko sen neulan liikkua?
17.7.2013 3:12
Joo eli siis sain sen siihen kaasariin kiinni.. mutta en tiedä että toimiiko se nyt sit varmasti. nätisti ainaskin palautu kun kaasukahvaa kokeilin mut en nyt pääse kokeilee käynnistämään ja kaasuttamaan
... mut siis tein sillee et laitoin
-neula luistimesta läpi
-muoviholkki
-vaijeri luistimesta läpi
-jousen silleen pyöritin sinne väliin oli helpompi silleen
- no laitoin kiinni ja kokeilin kaasuttaa nätisti palautu
käynnistää en voi siksi koska putki ei ole paikalla ja ei nyt jaksa rupee laittaa sitä
Viimeksi muokannut keke540 päivämäärä 17.7.2013 3:17, muokattu yhteensä 2 kertaa
17.7.2013 3:16
Eihän se neula siel saa liikkua. Muoviholkin tarkotus just pitää se paikallaa jousen avulla.
17.7.2013 3:19
hehe ei helvetti et oon ollu urpo taas vaihteeks oon kelannu koko ajan et sen pitää nimen omaa liikkua.. ku vääntää kaasua alas päin nii et sen pitäis nousta ylös päin.. no mutta voitko viel kertoa että miten sen homma toimii.. eli kun painat kaasua niin mitä sille neulalle tapahtuu? tai kuuluisi tapahtuu?
17.7.2013 3:25
Kun sää painat kaasua ni luisti päästää noustessaan koneeseen lisää ilmaa ja neula nousee luistin mukana suuttimesta ja päästää lisää pensaa seokseen.
17.7.2013 3:29
Kiitos paljo avusta
lähti sekin epävarmuus