Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
27.11.2013 19:31
Kannattaa pv-foorumilta kysyä, siellä tietävät kaiken noista.
27.11.2013 21:39
Tume34 kirjoitti:Kysyinkin lähinnä että miten, en sitä ovatko ne.
TS50 pytyssä isommat jäähyrivat ja erilainen aukotus. Jotenkin muistelisin että jossain olen nähnyt TS50 pytyn PV50 alakerrassa kiinni, ei nyt vaan tule mieleen missä.
Tämä siis niissä vanhoissa 80-luvun alun vehkeissä, ei edes Suomeen kai tuotu?
29.11.2013 20:34
Onko mitään keinoa irrottaa kovettuneita kumiletkuja? Pitäisi pytystä irrottaa jäähdytysnesteletkut, mutta niin perkeleen tiukkaan kiinni.. Pitääkö vaan raa-asti vetää niin lujaa kun lähtee? Ei tuntunut kesällä imukaulan yhteydessä bensat, saippuavedet yms auttavan, täytys melkeen liottaa että auttas, mutta kun ei pysty!
29.11.2013 21:24
Mulla on kiinni tarttuneet jäähdytysnesteletkut lähteneet helposti siten että papukaijapihdeillä ensin pyörittää ja nitkuttaa letkua siitä mistä se on kiinni niin rapsahtaa irti ja sitten letku lähtee helposti käsin vetämällä. Mutta jos on todella kovettuneet letkut niin voi olla vaikeampi pala, pihdeillä kun aikansa nitkuttaa niin yleensä lähtee kumminkin..
29.11.2013 21:42
Kiitoksia vastauksesta, kävin tossa brutaalisti käsillä repimässä syylärissä kiinni olevan letkun, itse pytyssä olevaan tarvii varmaan sun pihtivinkkiäs sit käyttää, kiitti ja kuittaus
Edit: Noniin, en saanut pihdeillä lähtemään, mutta ohuen "rautatikun" sain tungettua letkun väliin, millä sit sai venyteltyä ja otettua paineet pois, tämän jälkeen lähti hyvin vetämällä.
30.11.2013 21:03
Lämmittäminen kuumailmapuhaltimella toiminee myös
1.12.2013 0:09
Moro tuli pistettyä rieju mrx:ään 95mm koropala ja nyt tarttis pidemmän seisontatuen siihen että tiedättekö yhtään mistä sellaisia saisi riejuun?
1.12.2013 0:57
Ei mistään, pitää ite väsätä.
9.12.2013 21:30
Sellanen kysmys et kuinkan pahat tuhot vooi tulla kun mopossa on syylärissä pelkkää vettä ja kannentiiviste p*skana ja tällä hetkellä taitaapi kone olla jäässä meinaan käynnitys poljin on eei liikahdakkaa?
9.12.2013 21:57
Noh, sit on todennäkösesti pytty ja koko jäähdytysjärjestelmä halki. Pidä hauskaa.
9.12.2013 22:18
Retroilija kirjoitti:Noh, sit on todennäkösesti pytty ja koko jäähdytysjärjestelmä halki. Pidä hauskaa.
Noo voihan perse. Eeipä vooi mittää, rahaa palaa taaas..
9.12.2013 22:30
Elä kuiteskaa pistä mitää tilauksee vielä, kulkupeli lämpimään, kone auki ja osia tarkastamaa. Eipäs kannata pelkällä vedellä läträtä kesälläkää, pakkasnesteessä on korroosionestoaineita jotka suojaa jäähdytysjärjestelmää.
9.12.2013 22:33
Retroilija kirjoitti:Elä kuiteskaa pistä mitää tilauksee vielä, kulkupeli lämpimään, kone auki ja osia tarkastamaa. Eipäs kannata pelkällä vedellä läträtä kesälläkää, pakkasnesteessä on korroosionestoaineita jotka suojaa jäähdytysjärjestelmää.
Juu huomenna romu raahataan lämpimään ja tarkastetaan vahingot. Vedet vain jäi sisälle kun piti vain koikeilla että vuotiko syyläri vielä ja sitten tulikin pikainen lähtö ja loppu tulos onkin tässä... Noo mutta näistä viisastutaan =) Täytyy vain toivoa ettei tuhot olis pahoja.
10.12.2013 23:50
Saako aeroxin motin kuinka helposti laitettua kiinni slideriin? Epäilen että kiinnitykset pitää tehdä uudelleen etc.
11.12.2013 12:09
Tää on vaihdemopo puoli. Käy kysyy skootteripuolelta