Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
3.6.2013 13:48
Hmmhmmmhmmm.. mietitäänpä nyt hetki. Kyllä toi vaikuttaa siltä, että toi saa vaan yksinkertasesti liikaa bensaa. Millainen säätö on neulassa? Mikä koko?
3.6.2013 13:54
Neula on vakiokokoinen, sokka ylimmässä lovessaan.
Tuli tässä juurikin mieleen kun mulla hävis ohjainsokka joka "keskittää sen" niin... mahtaako vaikuttaa, ku mulla on siinä itetehty lätkä, pyöree ja aika likelle keskellä se reikä johonka se neulan pää tulee vähän näkyviin.
3.6.2013 13:57
Mikähän on PHBG kaasarin vakiokokonen neula
en kyllä tiiä yhtään. PHBNssä ainaki W7, ite melkeen kokeilisin yhen laihemmalla neulalla ja kattoisin mitä tapahtuu. En tiiä voisko tollanen vaikuttaa. Tuskin alkuperäisosa kuitenkaan ihan kauheasti maksaisi ?
16.6.2013 0:37
Kumpaa suntaa se seosruuvi phbn 16:ssa menikää rikkaalle? Ja phbg:ssä vakio neula w7 ja maksaa 7-10e
16.6.2013 14:04
PHBN 16 seosruuvia myötäpäivään kääntämällä menee rikkaammalle ja toisinpäin.
18.6.2013 15:23
olisko netissä jotai kauppa jossa sais vhst kaasariin neulan sokan??ei tunnu mistään saavan ja 28mm hussen kaasari kyseessä
19.6.2013 16:21
mistä ruuvista säädetään laihemmalle?
19.6.2013 17:05
Siitä ruuvista siel kohokammios jos on semmone reikä ja numero.
19.6.2013 22:19
Eli kaasarin pohjassa olevaa pääsuutinta vaihdetaa, laihemmalle kun halutaan niin pienempää suutinta.
19.6.2013 23:29
Vieläkään en tähän ole saanut vastausta, eli kysyn vielä kerran: mistä voi johtua että kaasarista pääsee tuorevoiteluöljyä ilmanputsarin kumikaulan sisään? Kaasari on siis 16mm lortto, muistaakseni PHBN. Kaasari on vähän kallellaan koneeseen päin ja silti öljyä pääsee kumikaulaan ja alkaa valua kaasarin liitoksesta.
20.6.2013 23:57
Ei mulla oo ikinä ollu suurempaa ongelmaa kaasarin kanssa ja mullakin teki samaa, lienee normaalia?
24.6.2013 16:23
16 PHBN valuttelee ylivuotoletkusta bensaa kun menee hytti pystyssä, ja vehje itessään mooaa ja hytti tippuu. Normaalissa ajossa toimii normaalisti. Koho ei ole vettynyt, ja neulaventtiili näyttäisi olevan kunnossa. Mitäs seuraavaksi?
Ja varmistan vielä, että mitenkäs toi luisti kasattiin? Tuliko neula itse luistin ja sen pienen valkoisen muovinpalan väliin, vai vai vasta muovinpalan jälkeen?
24.6.2013 16:59
Juujuu, muovi tulee neulan päälle. Sit ku säädät neulaa ni nostat vaan jousen ja muovin pois luistista ni ei tarvi vaijerii irrottaa.
8.7.2013 18:49
Noniin, nyt ois 21mm kaasari. Neulan sokka ylimmässä lovessa, ja vieläkin rötää keskikierroksilla reippaasti. Pitäskö neula vaihtaa eri malliseen vai onko tohon jotai jippoa?
Setuppina airsal 70cc, 21mm kaasari ja kuriton vakioputki toistaseks.
12.7.2013 23:05
Kaasari onDell'orto PHBN 16mm eli kuinka monta letkua (vai onko yhtään) on vain yhdestä kohtaa kiinni eli toinen pää ei mene mihinkään kiinni? Jos joku sattui ymmärtämään mitä tarkoitin.