Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

16.7.2012 23:54

joo en siis sulle tota meinannu vaan näin yleisesti ottaen :D ja toi pro racen kiarrätysvireo oli ajalta kun se vielä toimi, anteeksi jos johrin teitä harhaan :nolo:

Mutta pro racee ei näy ei kuulu, mutta jos ei sitä pyttyy tuu täs kahen viikon sisäs, niin tilaan 60 e kalliimman parmakit 110 ja 46 iskusen kampuran sille kaveriks. Mutta jos en saa myytyä putkee tai Barikitin kampuraa nii tuskinpa mitään parmakittiä tilailen :roll: ja tarvishan sille sen oman putkenki samalla joka maksaa sen 370 e niin jospa oottelen vaan sen pro racen tulevaksi :lol:

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

17.7.2012 0:25

Eihän se heti oo pakko olla mikään 110 putki, tuskin joku 70 scr(?) ahistaa niin hirveesti että haittaa olisi..

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

17.7.2012 0:50

Niin, tai aina voi tehä itte putken, tai sitte joltain putki expertiltä tilaa sellasen. Ja varmaan saa halvemmalla kun 370€.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

17.7.2012 13:13

Gogge kirjoitti:http://www.gearparts24.de/innenrotorzuendung-hpi:a4671.html Siinäpä olis ;) Jos budjetti on tiukka, onko tietoa mitä kaikkea tolle tarvii vahvistaa? Ja ei kisasähköt oo pakolliset vielä tolle pytylle..


kampura on pakko vaihtaa ja niin se athenan racing kampura ja muuta osat mitä nyt samaan paketiin tule niin on dellun 21mm racingkaasari, athenan imukaula ja läppärunko tai hebon missä tulee imukaula, läppärunko, läppät, kisasähköt ja uus kytkin niin kokopakketi on alle 1000€.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

17.7.2012 16:38

Kertokaas pelaako tuo 70cc airsal pösön vakio 16mm dellulla?

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

17.7.2012 16:40

Kyllä se sillä pelaa, mutta isompi kaasari olis tottakai suositeltavaa.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

17.7.2012 16:41

Pelaa, kaverille asensin tollasen setin just pösöön ja hyvin toimi. Tai no toimi ja toimi, kaveri pasko alakerran, kytkimen ja vähä muutakin ku ei ole mikään järjen jättiläine, mut yhistelmänä toi on kyl iha toimiva :lol:

E: Hidas

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

17.7.2012 16:48

no suurinpiirtein mitä suutinta saa laittaa ? piperille , alakauttaselle hand made leovincelle ja tolle 70cc airsalille siihe 16 mm delluu?

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

17.7.2012 16:57

Joku 120-130 oli muistaakseni iha hyvä.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

17.7.2012 18:05

Itellä 21mm dellorto, ilman ilmanputsaria (letku irti), giannelilla ja airsal 70cc niin suutin 104 on hyvä että tukin tuo 16 niin isoa tarvii :) Tai no onhan ne mopot yksilöitä ettei nuita oikeen voi edes neuvoa, kokeilemalla selviää.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

17.7.2012 20:17

Ei mee mitenkää suhteessa noi 21mm ja 16mm koot. Toine on phbg ja toine phbn. Kuristamaton perus xps tarttii jo 98-110 toimiakseen, kaverilla oli 105 enne ku asennettii kamat ja itellä sama.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

18.7.2012 21:13

Aikaisemmi kysyin et tarviiko lohkoja avartaa 80cc airsalin kanssa. (rabasan kone) Vastauksien perusteella ilman avartamista olisi selvitty, mutta toisin kävi http://by160w.bay160.mail.live.com/att/ ... BlZw_3d_3d

eiku avartelee ; )

eli airsal80cc kanssa olisi suositeltavaa avartaa lohkoja jos haluat sylinteristä enemmän tehoa irti.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

18.7.2012 21:20

70cc:nkin kanssa saa avarrella lohkoja, ainakin minarellissa.

Ei muuten pelaa tuo sun linkki..

Edit: Tuhannes viesti! :D

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

18.7.2012 22:54

Eihän niitä ole pakollista avartaa, mutta ei se koskaan haitaks ole jos avartaa pytylle sopivaks.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

19.7.2012 4:31

Rupesin tässä semmoista miettimään kun ikinä en ole minarellin pyttyjä viilaillut ja tilattiin kaverin mopoon 70cc alumiini barikit ja kävi mielessä, että jos sitä hiukan viilaisi, mutta siis kun ole ikinä minarelliin koskenut niin mitenkäs se viilaus onnistuu kun putkihan menee osittain pytyn sisään eli pystyykö sitä ylipäätään viilaamaan paljoa, että putki pysyy vielä tiiviisti kiinni.