17.5.2013 17:13
17.5.2013 17:20
17.5.2013 17:29
17.5.2013 22:49
18.5.2013 15:14
21.5.2013 0:04
21.5.2013 18:13
Vauhtiviivatarra kirjoitti:Narakun osilla on hieman kiinalaistyyppinen maine, laadunvaihtelua esiintyy yleisesti ottaen jonkin verran joten harkitsisin mielummin vaikkapa käytettyä Dellortoa. Käytetyt kaasarit eivät yleisesti mitenkään mahdottomasti maksa ja jos 21mm kaasareita ei myynnissä näy, riittää Airsalille myös 19mm kaasari ainakin jos et sen suurempia viilailuja aio harrastaa.
26.5.2013 12:27
26.5.2013 15:37
Mikksu kirjoitti:Mistä voisi johtua, kun fantic vuotaa öljyä kaasarin ja ilmaputsarin kumikurkun välistä. Otin kumikurkun pois ja sinne oli kertynyt öljyä melko lailla. Kaasarina muistaakseni PHBN ja tuorevoitelu on käytössä. Varsinkin kylmänä savuttaa kone reilusti, ja myös haistaa että öljyä on mukana melko reippaasti. Eikö se kuitenkin oikeissa säädöissä ole, kun öljypumpun rungon ja sen kääntyvän osan viivat on kohdakkain, kun kaasua ei väännä?
28.5.2013 22:04
29.5.2013 0:19
29.5.2013 13:55
31.5.2013 0:20
31.5.2013 12:07
3.6.2013 13:44
Kakkutukka kirjoitti:Mikähän mahtaa deeteessä olla.. 50cc kuriton, 90 suutin kiinni tällä hetkellä.
AINA, jatkuvasti koko ajan lämpimällä koneella ei vastaa kaasuun, alhaalta röpöttää ihan vitusti, ei pysy tyhjäkäynnillä ja jos matkaa ajaa ja höllää alle puolkaasun ni rupee röpöttään ja pätkimään. Kokeiltu 100 suuttimella, mutta 90 todettu paremmaks. Säädetty tk-ruuvia jotta tyhjäkäynti ois kovimmillaan, seosruuvi melkeen irti eikä auta sekään juurikaan. Neulan sokka ylimmässä lovessaan.
tosin sellasta kummastusta herättää että kylmällä koneella jos ollut vaikkapa yön ulkona, lähtee käyntiin ja vetää oikeastaan aika vitun laihalle, viittais korkeeseen tyhjäkäyntiin enemmänkin.
Kuitenkin dt kiertää yllättävän korkeelle ja kiertää erittäin hyvin kun on kylmä kone tai antaa kaasua vapaalla. Mutta alaalta röpöttää ja sitä rataa. Kahottu että mikä on, epäilisn bensapintaa liian korkeeks mut mitenkäs kun ei detsin vakiokaasarista noin vaan säädetä.
En tiiä, johtuisko kans alipainehanasta että valuttaa liikaa bensaa, voisko olla mahdollista? Kone oli kaasareineen ammattilaisella huollossa, sitä ennen toimi vallan mainiosti tällä kokoonpanolla. Nyt yritetty säätää, eikä auta eikä toimi..