Onko normaalia että kun antaa täyskaasun niin syylärin vedenpinta nousee huimasti ja silloin tällöin tuloo kuplia pintaan. (jäähd. järjestelmä on ilmattu huolella)
Niin ja millähän varmistaisi että
vuotaako kampuran stefa?
Tuskin ihan normaalia 50cc YKSI männänrenkaiselle setille että 2km normaali ajon jälkeen keittää Onkos se urbaani legenda että tuokin kun väljistyy (on jo väljä) alkaaa tarttee enemmän löpöö?
Mulla siis on tällä hetkellä samat hilppeet kiinni kun ostaessa noin 2000km ja 2vuotta sitten.
Sillon ajeli 30km ja oli noin 50 asteinen syyläri.. nyt samoilla keleillä, samoilla vauhdeilla, suuttimilla, putsarilla yms
2km jälkeen syylärissä niin kuumaa että polttaa kätensä... Tätä samaa ongelmaa olen yrittänyt ratkoa siitä asti kun tämän paskan ostin ja yritettiin laittaa kuria ja sitten pienempi suutin. ajan mittaa mennyt vain pahemmaksi että kuinka nopeasti lämpenee...
Vakioputsarikin jonkun jonnen toimesta ollut pakko katkasta niin että tosta menee nyt hiiriki putsarilevyn ja kotelon välistä....
Kyseessä siis yamaha dt..