10.5.2008 14:38
12.5.2008 20:31
12.5.2008 21:19
TunturiPappa kirjoitti:Mietin tuollaisen Biltsun mittarin asentamista X-Raceen. Ajattelin että virran voisiko ottaa töötille menevästä johdosta kun sähkökaaviosta päätellen töötille tulee virta kokoajan virtalukon ollessa käynti asennossa ja töötin kytkin lykkää sen maahan jolloin se soi.
Onko teillä ollut jotain ongelmia näiden mittarien kanssa vai ovatko ne toimineet moitteetta?
13.5.2008 21:43
TunturiPappa kirjoitti:Mietin tuollaisen Biltsun mittarin asentamista X-Raceen. Ajattelin että virran voisiko ottaa töötille menevästä johdosta kun sähkökaaviosta päätellen töötille tulee virta kokoajan virtalukon ollessa käynti asennossa ja töötin kytkin lykkää sen maahan jolloin se soi.
Onko teillä ollut jotain ongelmia näiden mittarien kanssa vai ovatko ne toimineet moitteetta?
16.5.2008 15:14
16.5.2008 15:51
Mädis kirjoitti:Kuvia kehiin minne olette johtonne laittaneet toimivasti. sen tiedän että yks pitää laittaa akun + napaan ja toinen runkoon ja jossain malleissa piti myös valoille tehdä sama. Sitten oli signaalijohto minkä pystyi laittamaan sitten tietääkseni tulpan johtoihin tai magneetoon (??)
16.5.2008 16:00
^Tommi^ kirjoitti:mulla jinkku manassa tommonen triscon AG2 mittari sekos n 3minuutin jälkeen asennuksesta ja testauksesta.. kun kierrättelin vapaalla nii toimi ihan hyvin mut sit kun laioitoin ykkösen silmään nii pomppas 16000 ja pysy siellä.. en tiiä mikä tuli mut tommonen vika tulee nyt aina heti kun polkasee. (oisko kellään tietoo miten vian vois korjata?)
17.5.2008 9:34
17.5.2008 15:17
17.5.2008 16:04
tapivo kirjoitti:Onko mahdollista saada kierroslukumittari toimimaan Mankissa, jossa on 6V:n sähköt? Vai täytyykö viritellä siten, että mittari saisi 12V? Onko kellään kokemuksia toimivuudesta ja asentamisesta?
17.5.2008 16:38
18.5.2008 9:01
21.5.2008 21:51
^Tommi^ kirjoitti:^Tommi^ kirjoitti:mulla jinkku manassa tommonen triscon AG2 mittari sekos n 3minuutin jälkeen asennuksesta ja testauksesta.. kun kierrättelin vapaalla nii toimi ihan hyvin mut sit kun laioitoin ykkösen silmään nii pomppas 16000 ja pysy siellä.. en tiiä mikä tuli mut tommonen vika tulee nyt aina heti kun polkasee. (oisko kellään tietoo miten vian vois korjata?)
tähän vastauksia voisko siellä jossain olla sulake joka on pamahtanu rikki??
21.5.2008 22:01
Make500 kirjoitti:^Tommi^ kirjoitti:^Tommi^ kirjoitti:mulla jinkku manassa tommonen triscon AG2 mittari sekos n 3minuutin jälkeen asennuksesta ja testauksesta.. kun kierrättelin vapaalla nii toimi ihan hyvin mut sit kun laioitoin ykkösen silmään nii pomppas 16000 ja pysy siellä.. en tiiä mikä tuli mut tommonen vika tulee nyt aina heti kun polkasee. (oisko kellään tietoo miten vian vois korjata?)
tähän vastauksia voisko siellä jossain olla sulake joka on pamahtanu rikki??
Ei siinä ole sulaketta ja ei hän se toimis ilman sulaketta.saako k-mittari liikaa virtaa?
21.5.2008 22:12
^Tommi^ kirjoitti:Make500 kirjoitti:^Tommi^ kirjoitti:^Tommi^ kirjoitti:mulla jinkku manassa tommonen triscon AG2 mittari sekos n 3minuutin jälkeen asennuksesta ja testauksesta.. kun kierrättelin vapaalla nii toimi ihan hyvin mut sit kun laioitoin ykkösen silmään nii pomppas 16000 ja pysy siellä.. en tiiä mikä tuli mut tommonen vika tulee nyt aina heti kun polkasee. (oisko kellään tietoo miten vian vois korjata?)
tähän vastauksia voisko siellä jossain olla sulake joka on pamahtanu rikki??
Ei siinä ole sulaketta ja ei hän se toimis ilman sulaketta.saako k-mittari liikaa virtaa?
kokeilin ilman akkua ja akun kanssa ja kokeilin niinkin että laitoin akun virtajohdot suoraan akkuun nii se mittari nousi 8000 vaikka mopo ei ollut käynnissä.. oisko mahollisesti vastus mennyt tai joku osa mikä ois helppo korvata??apua nyt kun täällä on nii pirun hiljasta.. :d
EDIT. eli ei varmaankaan saa liikaa virtaa..