6.1.2019 4:25
11.1.2019 17:45
11.1.2019 21:10
22.1.2019 20:03
[/piilota]veke02 kirjoitti:Airsalilta saa ainakin suht halvalla 70cc ja 80cc sylinterei.
Itellä oli just 70cc, kunnes lampes termostaatin jumittuessa kiinni ja tehot kärsis vaik hyvin kävi. Vaihdoin täs 80cc "sport" versioon, ja vakio alakerran kestävyydest on vähän ristiriitast tietoo, mut mul on vaa parituhat ajettu diplerin vahvistamaton minkä pitäis sit kestää.
Ei oo kokemust tost mvt sylkäst mut sehän on "vääntö"sylinteri et pitäis kestää. (Ja kuutioitahan vaa on 2.5 enemmä ku airsalin 70cc)
21mm kaasarii oon itekki päätynyt kompromissina bensankulutuksen ja tehon kaa.
Kytkinjouset pitää luultavasti vaihtaa joka tapaukses ja kampuras ei sais olla yhtää välyst ylös alas.
[piilota]Eikä vahvistettu kampura paljoo maksa ulkomail ja sen vaihto oo kauheen paha homma jos on vaa työkalut, tilat ja on tarkkana (+ joku kenel on kokemust)
3.2.2019 16:25
3.2.2019 18:57
20.2.2019 22:20
21.2.2019 15:52
motorbikemaniac kirjoitti:Millä sylkällä sais fanaan hyvät tehot ilman et alakertaa tarttee vahvistaa ja soveltuu päivittäiseen ajoon.
(yli 4tkm huoltovälit on plussaa)
21.2.2019 18:55
vantic kirjoitti:motorbikemaniac kirjoitti:Millä sylkällä sais fanaan hyvät tehot ilman et alakertaa tarttee vahvistaa ja soveltuu päivittäiseen ajoon.
(yli 4tkm huoltovälit on plussaa)
Athena 70cc on hyvä valinta normi käyttöön.
21.2.2019 21:06
22.2.2019 22:56
Malagutisti kirjoitti:Paljonko ajettu?
Sellaista asiaa kuin vahvempi kampiakseli tai vahvemmat laakerit tässä asiayhteydessä ei olemassa.
Kytkinjouset joutuu helposti vaihtamaan jäykempiin.
28.2.2019 3:20
28.4.2019 22:59
29.4.2019 16:59
Vähä myöhässä mutta siis tuo Pro Race 3 on High-End joten kyllä tarttee vahvistetun kampuran vaikka olis vähän ajettuPuuhapete22 kirjoitti:Elikkäs ostin ton pro race 3 70 cc ylä kerra. Pitääkö mun vahvistaa jotain vanhalla kampuralla ajettu vaan joku 100 km. Ja mites toi sisään ajaminen en oikee tajua et voiks joku selittää paremmi
9.5.2019 16:12